Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Thalia I

Army2000, 17 lat temu
Silnik 1.4 98KM 72kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 46 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Renault Thalia I 1.4 98KM 72kW 2001-2008 - Oceń swoje auto
2,69
34% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu : usterki przekładni kierowniczej, wymiana stabilizatorów
Karoseria : pęka łacznik słupka tylnego z dachem
2,0
Całokształt
Wrażenia
2,0
Silnik
Jeśli chodzi o tę wersję silnikową to chyba trochę czas na małą sugestię w stronę producenta co do montowania osprzętu do silnika a mianowicie cewki zapłonowe firmy SAGEM ????? Kompletna klapa tak jak zaznaczyłem jestem pierwszym właścicielem i auto posiadam od nowości i tu się zaczyna ... w przeciągu 1,5 roku wymiana wszystkich cewek ...masakra w nowym aucie chyba nie do pomyślenia... Cewki padają jedna po drugiej w odstępie miesiąca .... Nie mówiąc już nic chyba skuszę się na motaż zamienników niemieckich. Chyba to nie jest mankament tej wersji - pytałem kolegów użytkujących KANGOO i LAGUNĘ i jest tak samo .... cewki padają na potęgę...
3,0
Skrzynia biegów
Tu nie ma wielkich zarzutów choć 1 i 2 mogłyby mieć troszkę większe przełożenie ... chodzi o czas i te wachlowanie dźwignią zmiany biegów.
3,0
Układ jezdny
No i tu kolejny mankament jeśli chodzi o układ... Jakość montowanych materiałów pozostawia wiele do życzenia.... Po 28.000 km wymiana tarcz hamulcowych..... zuzyte.... Kolejny mankament to przekładnia kierownicza (na szczęście w ramach gwarancji) wymieniona choć po wymianie na nową nie odczułem zmian w prowadzeniu pojazdu.
Komfort
3,0
Widoczność
3,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jeśli chodzi o wentylację to mam trochę uwag co do jakości wykonania i jakości materiałów z których je wyprodukowano, a mianowicie kratki wentylacyjne boczne - po dwóch sezonach użytkowania popękały i co ciekawe w ASO panowie powiedzieli że to nie podlega gwarancji - więc tak już zostały ....A poza tym ich regulacja to znaczy góra dół nie jest w ogóle możliwa bo same opadają na dół więc nadmuch skierowany jest nie na szybę a na plastik na drzwiach !!!!!
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Co do napraw w ASO - porażka ceny za przeproszeniem wyrywają z butów podam krótki przykład - cena cewki zapłonowej w ASO - 270 PLN a w sklepie z częściami niecałe 90 PLN co do robocizny z wymianą w ASO kasują 590 pln a u znajomego mechanika za 20 pln wymieni (jeśli nie ma się smykałki do majsterkowania w aucie)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Generalnie po trzech latach eksploatacji nie jestem zadowolony z tej marki pojazdu myślałem że kupując auto nowe ma się ten komfort że nie trzeba będzie odwiedzać warsztatów ASO - tylko przeglądy - a tu niemiłe zaskoczenie. I jeszcze jedno ASO nie jest partnerem do rozmów oni tylko liczą na to aby wcisnąć klientowi auto i mieć już spokój zainkasować premię za sprzedaż i zapomnieć o kliencie... Na swoim przykładzie podam że trzeba walczyć o swoje - tylko to kosztuje bo dzwonienie na infolinię RENAULT POLSKA trochę kasuje złotówek a człowiek nie zawsze ma czas i dostęp do internetu..
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Eksploatowane autko nie tylko moje jak również kolegów w sumie na parkingu pod pracą stoi ich 5 szt - to w każdym pęka lakier na łączniku słupka tylnego z dachem i tyle .... 2 zimy i dwa lata i już .... Ale to nie tylko w THALIACH się dzieje CLIO II też pęka w tym miejscu ,....

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 98KM 72kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,4
Maksymalne średnie zużycie paliwa
6,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Thalia I 1.4 98KM 72kW
Średni koszt przejechania 100 km
36,00 zł
7,1
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Thalia I