przy większych prędkościach (np. 130) drgania drążka kierownicy
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zaczęło się od tego, że po przebiegu 3 tys. km postrzępił się pasek klinowy, a później... ech. to już 18 usterka w ciągu 2 lat; uszczelki drzwi, linka schowka (kilka razy), zamek centralny, geometria kół (auto ma skrzywioną felgę - nie jest efektem uszkodzenia mechanicznego), trzeszczące plastiki, trzeszczące boczne szyby, mocowanie poduszki powietrznej, piszczące klocki hamulcowe, brak filtra klimatyzacji (w fabrycznie nowym aucie). Szkoda mówić; poprzedni samochód (ponad 2 razy tańszy) okazał się bezawaryjny (nie liczę wymiany tłumika po czterech latach i wymiany wentylatora chłodnicy - po kolizji z dzikiem).
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]