Irytujący klakson w dźwigni oraz przyciski do otwierania szyb znajdujące się za drążkiem zmiany biegów (obok popielniczki).
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę czasu upłynie zanim we wnętrzu będzie to odczuwalne, szczególnie w zimie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu OK, ale z tyłu niestety ciasnawo. Jeszcze w miarę jak jada tam 2 osoby, ale we troje nie polecam.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W serwisie dosyć słono trzeba płacić za wszelkie naprawy, a i części też nie należą do najtańszych.
3,0
Stosunek jakość/cena
Samochód zakupiony za 34 tys., na drugi dzień po zakupie pada coś w skrzyni biegów (gdy wrzuca się jedynkę samochód jedzie do tyłu!!!), okazuje się, że coś fabrycznie nie zostało dokręcone, aż starch pomyśleć jakie niespodzianki jeszcze kryje to auto...
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciągu prawie 5 lat użytkowania wymieniałem już kilkakrotnie żarówki w światłach mijania (średnio 2 razy w roku), no i 2 razy naprawa centalnego zamka (pokrywa bagażnika). Naprawa spryskiwacza.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po około 20 tys. (już po gwarancji) wymiana paska rozrządu i pękniętej sprężyny (tylne zawieszenie) mimo umiarkowanej eksloatacji. Po 3 latach użytkowania pada 1 kluczyk, a po 4 drugi (immobiliser nie czyta kodu), wymiana kości 200 PLN.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]