Auto nie porywa bo nie może, ale w roli pojazdu uniwersalnego sprawdza się znakomicie.
A samochód zawsze można tak parkować żeby nie było widać tyłu.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie mam zastrzeżeń biorąc pod uwagę cenę. Całkiem elastyczny, ale jak go poganiać robi się głośnawy.
4,0
Skrzynia biegów
Za długie skoki lewarka, poza tym w porządku.
4,0
Układ jezdny
Na drodze mnie nie zaskoczył, choć mógłby być bardziej komfortowy
Komfort
4,0
Widoczność
Nie mam problemów, a parkując używam lusterek.
4,0
Ergonomia
Nigdy niczego nie szukałem, więc chyba w porządku.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
To chyba największy problem w tym aucie. Wiele czasu i ciepłego powietrza musi upłynąć zanim wnętrze się nagrzeje, a szyby odparują.
Widać, że w Turcji nie ma zimy.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla kierowcy OK, ale z tyłu marnie.
4,0
Wyciszenie
Nie mogę narzekać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak go nie poganiać to jest całkiem ekonomiczny. Jak go kupowałem to sądziłem, że będzie gorzej. W końcu jak na tę klasę cenową to niemały silnik.
Ale jedna uwaga: jeżdżę delikatnie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłem nowe auto z duzym bagażnikiem i prawdziwym silnikiem (a nie trzycylindrową piłę tarczową) za 29 700.
A że bez wyposażenia to chociaż nic się nie zepsuje.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
23 tys i nic, ale pożyjemy zobaczymy.
Jest o niebo lepiej niz w Megane II.
Widać, że nie ma tam za wiele pstryczków elektryczków i nie ma się co zepsuć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Ależ skąd....
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]