wysoka kultura pracy silnika, jest to najlepszy element w samochodzie. Po 10tys. km zabudowałem magnetyzer i spalanie zatrzymało sie średnio na 6l
2,0
Skrzynia biegów
W Tico biegi wchodziły o niebo lepiej
3,0
Układ jezdny
komfortowy do jazdy w mieście, niepewny w czasie opadów deszczu lub sniegu, nie nadaje się do szybkiej jazdy np. po autostradzie.Zmieniłem spręzyny na twardsze, pogorszył sie komfort jazdy szczególnie na tylnej osi ale jazda jest pewniejsza. Przy wymianie amortyzatorów wróce do firmowych sprężyn ale dam twardsze amorki.
Komfort
4,0
Widoczność
przednie słupki trochę szerokie, trzeba uważać
2,0
Ergonomia
fatalna, pomimo regulacji fotela kierowcy i kierownicy w pionie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie na 5 wentylacja na 3, szczególnie tył samochodu przy 5 osobach jest zaparowany
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
kierowca i pasażer w tej klasie auta wystarczająco duzo miejsca, z tyło ciasno kanapa jest źle pochylona i na dłuższych trasach niewygodna
3,0
Wyciszenie
sam wyciszyłem całe auto i jest cięższe o 30kg ale nadal wyciszenie tylko na 4
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
do ASO nie jeżdżę dlatego oceniam na 4
4,0
Stosunek jakość/cena
myślałem że będzie gorzej, ale jak dotychczas nie zawiodło mnie.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
w serwisie w nowym samochodzie źle zabudowano mi chlapacze i koła ocierały o śruby (na zakrętach przy 5 osobach). Doszli do tego po 3 wizycie !!!!
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
po 22tys wymieniono (na gwarancji) włącznik ciśnieniowy wspomagania kierownicy (wyciek płynu). Po 66tys mam to samo ale jeszcze nie byłem w naprawie.Po 65 tys wymieniłem uszczelkę na kolektorze ssącym
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]