Spodziewałem się, że auto za takie pieniądze będzie tandetne i zawodne - ZAWIODŁEM SIĘ :-P .
Wrażenia
4,0
Silnik
Po 2 latach bez zastrzeżeń (pojemność nie zmieniła się:)). Przyszła chwila prawdy:nocami prawie -30stopni. Jak dotąd zapala za pierwszym razem.
4,0
Skrzynia biegów
Nic nie haczy, wsteczny bez problemów
4,0
Układ jezdny
45 tys.km po tych wertepach i tylko łącznik stabilizatora(gwarancja).
Komfort
5,0
Widoczność
Poza widocznością do tyłu bardzo dobra.
3,0
Ergonomia
Obsługa nawiewu/klimatyzacji utrudniona gdy włączony jest 3 bieg (dźwignia jest za blisko).
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zastrzeżeń.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zmian.
4,0
Wyciszenie
Mam wrażenie niedomkniętych okien, ale tak było od nowości.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali mało, no teraz pewnie z 9, ale w dzień bywa -20. Normalnie w granicach 5,8 -7,5. Przegląd po 30 tys km - 580 zł. Klocki hamulcowe 170 zł. Da się przeżyć.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest po tym przebiegu naprawdę dobrze.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nic. Przy okazji - czytałem o żarówkach, że przepalają się często. Jeżdżę na światłach cały rok i przepaliła mi się H7 po 2 latach.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]