Jeżdził w takich warunkach, że inne miały kłopoty z przejechaniem takiej trasy, oglądając na wązkich zakrętach tylną tablicę rejestracyjną w przedniej szybie na wysokości 2500 mnpm
Wrażenia
4,0
Silnik
Gdyby nie drobiazgi, jak przecieki płynu chłodniczego przez szpilki kolektora wydechowego otrzymałby max
3,0
Skrzynia biegów
Czasami zamiast 5 wskakuje 3
5,0
Układ jezdny
Trochę skacze na nierównościach, opony piszczą na zakrętach ale jes OK
Komfort
3,0
Widoczność
Szczególnie określenie gabarytów podczas parkowania
4,0
Ergonomia
Włącznik ogrzewania szyby tylnej podczas jazdy trzeba szukać aby trafić na niego
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Poprawne lecz przy dużej zmianie temperatury przejście z pracy klimy na ogrzewanie trzeba długo czekać na odparowanie szyb
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przy czterech dorosłych pasażerach można poobijać sobie kolana o plastiki siedząc z przodu , pojemność bagażnika super, gdyby jeszcze podzielić siedzenia z tyłu
3,0
Wyciszenie
Powyżej 120 km gwiżdżą uszczelki przy drzwiach
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa czasami szokowało, przy jeździe po alpejskich górskich drogach było około 6,8 - 7,0. Przeglądy i naprawy - makabrycznie wysokie ceny !!! Pierwszy przegląd po 30 tys. ale usterki, które wyszły podczas PIERWSZEGO !!! przeglądu już po upływie gwarancji (nie każdy przejeżdża przez rok 30 tys) to skok na portfel. Serwis Renault w cenniku chyba ma przelicznik na zarobki Szwajcarów.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę, z tym wyposażeniem i po eksploatacji AUTKA nieraz w ekstremalnych warunkach można mu zaufać. Bardzo dobry samochód dla młodych na dorobku.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Gdyby nie wymiana żarówek świateł mijania co pół roku i nieszczęsny ogranicznik otwierania schowka (już trzeci i też pęknięty)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po 20 tys wymiana pękniętej osłony katalizatora, po 30 wycieki płynu chłodniczego przez szpilki kolektora wydechowego
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]