Auto dla 2+2.
Fatalny autoryzowany serwis.
Dzięki właśnie autoryzacji firmy Renault Polska - nieudolnej i działającej na niekorzyść klientów.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ok jak na rodzinne taczki.
Trzeba uważać aby nie zdusić silnika lub nie ruszać z piskiem opon.
3,0
Skrzynia biegów
Drgania drążka. Zmiana biegów bez problemu tylko wolno - szybko np. redukcja przy wyprzedzaniu to przykra i niebezpieczna niespodzianka
4,0
Układ jezdny
Komfortowy. Około 150 km przenosi drgania na kierownicę.
Komfort
2,0
Widoczność
Na boki słobo - szczególnie w prawo. Do tyłu przy manewrach tylko wirtualnie.
3,0
Ergonomia
Gdzie te przełączniki? Krótkie siedzisko foteli, brak podparcia. Trudno włączyć np V bieg bez oderwania pleców od oparcia.
Wielka przegroda w bagażniku uniemożliwia jego wykorzystanie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Złe przewietrzanie wnętrza pomimo klimy. Zimą tylna szyba praktycznie zalodzona cały czas.
Nadmuch od 3 nie do użycia ze względu na nadmiar decybeli.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przód przeciętny, tył ciasny.
4,0
Wyciszenie
Do 3250 obr bardzo cicho i komfortowo. Powyżej gwałtownie rośnie świst wiatru i huk silnika.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogi serwis, duże spalanie (nie wiadomo faktycznie ile paliwa pozostaje w rezerwie)
3,0
Stosunek jakość/cena
Jakość wątpliwa, a cena nie taka mała.
96% społeczeństwa płaci podatek I progu.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Oczywiście ogranicznik schowka. Wszystko zaczyna trzeszczeć. Drgają głośno nawet zamknięte szyby.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Fotel kierowcy rozlatuje/rozkłada się od dnia zakupu. Wspaniały serwis na spółkę z Renault Polska naprawia i wymienia do dziś i jeszcze im się nie udało. Uszczelka pod głowicą + pasek rozrządu po 24 tys. Piszczą i trą hamulce. Bardzo słaby lakier, odpryski i mnóstwo rys.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]