Silniczek ok, cichy, nawet dynamiczniejszy niż po 15 tys km. Spokojnie da się utrszymywać prędkość podróżną 120 - 130 km/h.
4,0
Skrzynia biegów
Nic się nie zmieniło - dźwignia drży nadal, ale biegi wchodzą bez pytań.
4,0
Układ jezdny
Obciążony jeździ lepiej; chociaż 50 - 100 kg do bagażnika, poza tym bez zastrzeżeń.
Komfort
4,0
Widoczność
Boki, przód - b. dobrze, tył też nieźle(ale nie widać kierunkowskazów aut z tyłu, które mają je w zderzakach), można przywyknąć - trzeba spojrzeć w dwa lusterka.
4,0
Ergonomia
Otóż tutaj nie włącznik ogrzewania tylnej szyby jest problemem, tylko panel wentylacji/ogrzewania/klimatyzacji. Przy włączonym 3 biegu utrudniony jest dostęp do ww. I w ogóle trzeba się do niego nachylić. No cóż, w Garbusie, jak pamiętam było gorzej;-).
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie wiem jak bez klimatyzacji, natomiast w tej wersji jest na prawdę dobrze; parkuję pod chmurką, więc wiem co to zima.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak poprzednio - nie urosła:-(
4,0
Wyciszenie
Nieźle - przy 140 km/h jeszcze można szeptać.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No tu Francuzi się popisali, niezależnie od nogi spalanie pozostaje na przyzwoitym poziomie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak wszyscy piszą - świetnie jak za te pieniądze.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi typu: tulejka przy katalizatorze, nakrętka ogranicznika dzwi, luźny zaczep zatrzasku zamka klapy (ASO usuwa to bezpłatnie).
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]