Poza drobnymi uwagami oraz pewnymi niedociągnieciami wykończeniowymi samochód godny uwagi. O ile oczywiście nie zrazi kogoś design szczególnie tylnej części nadwozia
Wrażenia
4,0
Silnik
Jeżdźę na benzynie 98, wiec nie ma co narzekać, ale elastycznosc poniżej 2500 obrotów pozostawia do życzenia
4,0
Skrzynia biegów
Generalnie bez uwag. Zdarza się jednak, że skrzynia działa nieprecyzyjnie
5,0
Układ jezdny
nie mam żadnych zastrzeżeń
Komfort
4,0
Widoczność
Tylne słupki za szerokie. Poza tym bez zarzutu
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką. Obsługa nie sprawia problemów
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Z klimatyzacją żadne warunki nie stanowia problemu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez wiekszych uwag. Regulacja foteli przednich i kierownicy zapewniają optymalne warunki jazdy. Zostaje wystarczająco miejsca z tyłu
4,0
Wyciszenie
Powyżej 120 km/h robi się głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Thalia spala około 1l więcej niż Clio z tym samym silnikiem. Ten wynik oceniam dobrze, zważywszy że klimatyzacja jest włączona bardzo często.
5,0
Stosunek jakość/cena
Wśród sedanów klasy B nie ma atrakcyjniejszej propozycji. Za tak wyposażoną konkurencję trzeba zapłacić od kilku do kilkunastu tysięcy drożej. Jakość przy tym oceniam wyżej niż Fiata.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Drobiazgi (skrzypienie kierownicy) (awarie zamka od bagażnika pod wpływem niskiej temperatury) (powódź w samochodzie na skutek zgubionej zaślepki w podwoziu) itp
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]