1) Myślę, że możnaby było zmniejszyć o np. 50l bagażnik i powiększyt tym samym przestrzeń dla pasażerów na tylnej kanapie.
2) Prześwit pomiędzy bagażnikiem, a wnętrzem samochodu nie pozwala na załadowanie większego przedmiotu. Nie wiem kto to wymyśłił!!!
3) Jak na ten samochód to żałuję, żę nie mam klimy. W lecie jest okropnie.
Wrażenia
4,0
Silnik
Po przejechaniu 40.000km nie mam zastrzeżen do silnika.
4,0
Skrzynia biegów
3,0
Układ jezdny
Przy dużych prędkościach (powyżej 120 km/h) odczuwalne są na kierownicy drgania.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dmuchawa poza tym że robi "kupe" hałasu to efekt jej pracy jest słabo zauważalny. NAtomiast w okresie zimowym samochód jest bardzo trudny do nagrzania. W sazadzie wentylator musi pracować non-stop.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Co do przestrzeni kierowcy nie mam zastrzeżeń. Ale fotel kierowcy jest regulowany w płaszczyźnie pionowej. NAtomiast przestrzeń pasażera oraz na tylnej kanapie została przewidzina dla osób o niskim wzroście lub jak producent przewidział - dzieci.
4,0
Wyciszenie
OK
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przed ostatnim przglądem samochód spalał mi średnio (max) do 6.5l Obecnie do 7l w okresie letnim. NAtomiast w okresie zimowym około 1l więcej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Obecnie uważam że cena Thalii jest wygórowana i przesadzona. Pamiętajmy, że samochód jest produkcji tureckiej, a tylko firmowany przez RENAULT
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jest OK.
Co do ewentualnych przeglądów serwisy nie oszczędzają klientów w szególności w modelach full-wypas.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]