mimo paru denerwujacych drobiazgów rewelacyjny samochód
Wrażenia
5,0
Silnik
ponad przeciętne osiągi jak na podstawowy motor mile mnie zaskoczył
4,0
Skrzynia biegów
czasem kłopoty z załączaniem wstecznego,ruchy drążka przy zmianie obciążenia silnika,pozatym biegi wchodzą miękko i łatwo
4,0
Układ jezdny
czasem buja na wybojach,resorowanie wystarcząjace,miekko typowo po francusku
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu super,do tyłu gorzej (winny wysoko poprowadzony bagażnik i nie za wielka tylna szyba),lusterka wsteczne super
4,0
Ergonomia
na przyzwoitym poziomie,wszystkie przełączniki łatwo dostepne i czytelne poza przyciskami sterujacymi uchylaniem szyb przednich
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobrze działająca zarówno zima jak i latem oraz podczas deszczu (brak parowania szyb)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak dla mnie (178 cm wzrostu) rewelacja, z tyłu dla wyższych pasażerów ciasno zarówno nad głową jak i na kolana
3,0
Wyciszenie
słychać najdrobniejsze kamyki uderzające w karoserie i w podwozie, pozatym przy wyższych prędkościach szum powietrza staje się uciążliwy,silnik też nie za dobrze wyciszony na wyższych obrotach,
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
dokładnie tyle ile w katalogu czyli średnia 7 l/100 (mam ciężką nogę), w mieście troche mniej 8 l/100, jazda oszczędnosciowa to wydatek tylko 5 l/100 km, plus za przeglądy co 30000 km bo do tanich nie należą (przynajmniej w ASO), jedyna naprawa to łożysko lewego koła tylniego koszt w ASO-275 zł z czyszczeniem hamulców
5,0
Stosunek jakość/cena
stosunek jakość/cena najbardziej przemawia na kożyść Thalii
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
poza przepalajacymi sie zarówkami HB3 w lefrektorach (wymiana 4 razy), awaria zamka centralnego w klapie tylniej i wspomnianego łożyska jeździ bez problemowo
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]