Bardzo dobrze się prowadzi. Jednak zależy to od egzemplarza, gdyż poprzednio też miałem Thalię i zawieszenie było zbyt miękkie. Obecny egzemplarz ma twardsze zawieszenie i idzie jak po szynach.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Podczas deszczu szyby parują. Trzeba włączyć nawiew na szybę - przy dwóch osobach w samochodzie wentylator nawiewu musi pracować co najmniej na "2". Miałem w życiu do czynienia z trzema Thaliami i wszystkie miały tak samo. Inżynierowie się nie spisali, gdyż w Corsie, czy nawet Seicento problem nie występował, nawet pomimo wyłączonego wentylatora nawiewu.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu nie ma na co narzekać. Z tyłu trzeba pamiętać, że to jest przedłużone Clio a nie duży sedan.
4,0
Wyciszenie
Jest OK.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Samochód mało awaryjny, części niedrogie, spalanie też nie rujnuje budżetu. Jest w porządku.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pierwszą Thalię kupiłem jako 9-letni samochód. Był to bardzo zadbany egzemplarz od pierwszego właściciela. Przez 3 lata przejechałem nim 33tys. km. Auto nie zaliczyło żadnej, nawet najmniejszej usterki. Byłem zaskoczony.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie spotkały mnie żadne.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]