silnik dynamiczny, niezawsze wystarczy do bezpiecznego wyprzedzenia ale nawet na gazie daje sobie radę
3,0
Skrzynia biegów
podczas użytkowania miałem tylko jeden mankament - poduszka od skrzyni była lekko pęknięta (prawdopodobnie taką już kupiłem)
3,0
Układ jezdny
do 80 jedzie całkiem zgrabnie, powyżej zaczyna się bujać jak chorągiewka, nie polecam prędkości >110 powyżej 2 osób
Komfort
3,0
Widoczność
jestem wysoki więc dla mnie trochę mało miejsca, muszę się odchylać żeby dobrze zobaczyć coś w lusterkach bocznych
3,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest klima ale raczej na niej nie jeżdżę, za mały silnik jak na klime. 1.6 może nie odczułoby spadku mocy a tak to trochę ciągnie.
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak dla mnie miejsca mało, nogi obijają mi się o kierownicę, jedyny ratunek to odsunąć siedzenie na full do tyłu ale wtedy mało kto się za mną zmieści.
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na paliwie masakra, zdecydowanie nie polecam, ssie, że aż wir w baku jak na taki samochodzik. Jeżdżę po krakowie częściowo po centrum ale nie zawsze w korkach, raz dobiłem do 11l/100. Później założyłem gaz i jestem zadowolony. Jest ekonomiczniej i na tyle co jeżdżę (ok 1700km/mc) zwróciło mi się już 70% instalacji. W Renault doradzili mi, że te silniki dobrze się sprawdzają na gazie. Instalacja polskiego Staga za 2200zł - jak na razie przez pierwsze 10k żadnej usterki. Wiadomo, że jak zimny to czasem szarpnie ale to już uroki gazu.
4,0
Stosunek jakość/cena
Kupiłbym bo z braku laku dobry kit :) zależy na co kogo stać.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
mało wytrzymałe elementy w środku, np schowek, przytrzymuje go cieniutki plastikowy paseczek ,który przy lekkim pociągnięciu pęka, plastikowe elementy koło zagłówków przytrzymujące pasy też wołają o pomstę do nieba...
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak, tu jestem zaskoczony, oprócz rzeczy typowo eksploatujących się jak olej, filtry itp.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]