samochód który jeszcze nie zawiódł, nie podoba się złodzieją ;), prosta budowa zawieszenia (wiekszość można samemu zrobić)
jak bym kupował po raz kolejny to z mocniejszym silnikiem
Wrażenia
4,0
Silnik
Kultura pracy OK, cichy, tanie części eksloatacyjne, rozrząd, pasek, napinacz, świece przewody. Nie jest to silnik do ścigania się, ale jak uprze to zrobi w szaro nie jednego właściciela wiekszego auta. Najlepiej pracuje od 3-4,7 obr min.
4,0
Skrzynia biegów
Czasem brakuje 6 biegu na autostradach, trzeba kontrolować poziom oleju w skrzyni i czy nie ma dużych wycieków od półosi w skrzyni. Biegi wchodzą bez oporu. Jeszcze się nie pomyliłem redukując - intyicyjnie
3,0
Układ jezdny
Jest miekko, może to moje odczucie, ale od 100tyś km nie robiłem nic w zawieszeniu, jak na mus szukałem na trzepakach i nic. Jedyny żal mam do łożysk nie wytrzymują 80 tyś.km a niby SKF założyli
Komfort
4,0
Widoczność
Nie mam problemów, jak jestem zmęczony to czasem mam problem z cofaniem i otwieram drzwi zeby ocenić sytłacje z tyłu
4,0
Ergonomia
intuicyjnie wszystko
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
dobrze
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tyłu troche ciasno
4,0
Wyciszenie
dokupiłem mate na maskę i jest ciszej :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
średnia zawsze wychodzi mi 6,2, choć raz zeszłem do 5,4, a z zakopanego wyszło 7 w końcu A4 i non stop na budziku 140
4,0
Stosunek jakość/cena
jest dobry
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
drobne nie dociągniecia elektryczne (prowadzenie przewodów co ma wpływ na bezawaryjność.
Przewody wysoko napieciowe po 80 tyś km do wymiany nie wytrzymują tak długiej eksloatacji
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
ŁOŻYSKA !!! przewody wysokiego napieca
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]