Silnik
: Przepalona uszczelka głowicy po zagazowaniu
Silnik
: Problemy z silniczkiem krokowym
4,0
Całokształt
Jako samochód pseudo rodzinny - sprawdza się (rodzina 2+1). Duży bagażnik, dziecko z tyłu się zmieści bez problemu. Jeżeli nie stac Cię na więcej - możesz spokojnie kupowac, szczególnie egzemplarze z niższym przebiegiem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak na pojemnosc dosyc dobrze się zbiera, przyzwoita elastycznosc. Wersja 16 zaworowa to zbędny wydatek (patrz punkt Układ jezdny).
4,0
Skrzynia biegów
Moglaby byc dokladniejsza, ale nie jest zle.
3,0
Układ jezdny
Tylko i wyłącznie normalna jazda, na szybciej pokonywanych zakrętach wychyla się, powyżej 130 km/h niepewnie trzyma się jezdni. Ale jeżeli nie jesteś \"sportowcem\" to docenisz komfort (jak na klasę auta oczywiście).
Komfort
4,0
Widoczność
OK
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
OK. Klima to fajna rzecz ;)
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu dobrze, ale z tyłu nie radzę sadzac trzech osób, lub kogoś wyższego.
4,0
Wyciszenie
Jak na klasę auta - OK.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Generalnie OK. Spalanie podaję benzyny, do LPG trzeba doliczyc ok 1 litra.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za tą cenę warto polecic (niezagazowane egzemplarze).
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Parę drobiazgów: otwieranie tylnych drzwi i bagażnika (centralny zamek), przesuwające się uszczelki szyby przedniej z kiepskiej gumy itp.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwie epoki - do 90 tysięcy przebiegu fantastycznie, powyżej przeciętnie. Ocena średnia - 4. Byc może czesc problemów wynikła z zagazowania auta (przepalona uszczelka pod głowicą, problemy z obrotami silnika). Montażu Instalacji LPG chyba jednak nie polecam. Natomiast wbrew obiegowym opiniom o francuzach dosyc trwałe zawieszenie.
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]