Mimo wszystko, jak na samochód tej wielkości, jest nieźle.
Sporo przewiezie, jest nieźle wyposazony (moja wersja, ma klimę, elektryczne lusterka, halogeny, elektryczne opuszczanie szyb przednich, podgrzewane lusterka).
Gdy szukałem samochodu, była to najlepsza propozycja cenowa, patrząc na cenę, wyposazenie, pojemnośc samochodu.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik, choć niewielkiej mocy daje sobie radę, ale tylko z niewielkim obciązeniem. Przy pełnym aucie jest bardzo mułowaty.
Niezaleznie od obciążenia, przy większych prędkościach jest bardzo głośny.
3,0
Skrzynia biegów
Nienajgozej, chociaż potrafi być mało precyzyjna.
3,0
Układ jezdny
Jest zbyt mieki, co widać szczególnie w trasie.
Komfort
3,0
Widoczność
Do przodu nieźle, ale do tyłu kiepsko.
3,0
Ergonomia
Bagarznik chociaż pojemny ma zbyt mały otwór, co sprawia kłopoty w załadunku większego bagazu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja, choć prosta, radzi sobie nieźle, na ogrzewanie też nie ma co nazekać.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Na tylnej kanapie jest troche ciasno.
3,0
Wyciszenie
We wnętrzu przy większych obrotach jest głośno. Ma na to wpływ głośny silnik, odgłosy toczenia i wiatr.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Thalia pali około 7-8 litrów w mieście, co przy jeździe z cały czas działającą klimą i częstym staniu w korkach, daje niezły wynik. Na trasie jest zdecydowanie lepiej.
4,0
Stosunek jakość/cena
Za niewielkie pieniądze, stosunkowo niezły samochód, pomimo drobnych kłopotów.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Już dwukrotnie urwane cięgło schowka.
Urwane przewody central zamka w bagazniku.
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Może to nic poważnego, ale już trzykrotnie pękała tapicerka fotela kierowcy.
I chociaż to zuzycie eksploatacyjne, ale wymiana klocków hamulcowych po 30000km uważam za spora wadę, tym bardziej, że odkleiły sie tez okładziny hamulcowe w tylnych kołach, co w każdej chwili groziło zablokowaniem koła.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 75KM 55kW
[l/100km]