Jestem użytkownikiem już drugiego egzemplarza. Ponad 150.000 przejechałem przez 2.5 roku 1.6 dCi 160 KM. Ten pojazd nowy jest szczebel wyżej jeśli idzie o wyposażenie ( Intens ). To jest naprawdę solidne, duże, wygodne, dobrze prowadzące się auto. poprawiono przednie zawieszenie, jest dużo mniej przeniesienia na kierownicę nierówności. Ledowe reflektory ze spryskiwaniem naprawdę świecą jasno i daleko. Auto jest przestronne z dużym bagażnikiem. Masaż w fotelu kierowcy. Dobra cena do jakości. Z upustem 129.000. Silnik 2.0, przede wszystkim moment obrotowy jest lepiej wyczuwalny z bardzo dobra elastycznością. Pierwszy egzemplarz był chipowany z deklarowanych 160 KM tyle było ( podniesiono moc do 181 KM ) moment był dużo zaniżony z deklarowanych 380 Nm było tylko 335 Nm ( po chipowaniu 386 Nm ). Natomiast obecny 2.0 dCi jest również poprawiony. Było 187 KM ( miało być 200 KM ) jest 223 KM a moment obrotowy 390 Nm ( miało być 400 Nm ) jest po chipowaniu 445 Nm. Te parametry naprawdę pozwalają na bezpieczne dynamiczne wyprzedzanie, doskonałe przyspieszenie i elastyczność nie osiągalną dla wielu innych aut.
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonały oszczędny i dynamiczny
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynię poprawiono zdecydowanie. Nie szarpie jak w poprzednim modelu. Jedyne szarpnięcie do przy zrzucenie na Kick Downie o dwa przełożenia przy przejściu wyżej delikatnie szarpie
4,0
Układ jezdny
Dobre prowadzenie, wygodne auto do długich dystansów
5,0
Karoseria
Duża przestronna i subiektywnie ładna. samochód zwraca uwagę innych
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra bez zastrzeżeń
5,0
Ergonomia
Dobra bez zastrzeżeń
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wydajna bardzo klimatyzacja oraz ogrzewania
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca na nogi i głowę z tyłu. Bardzo dobra pozycja za kierownicą
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre wyciszenie nawet przy dużych prędkościach
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie koszty serwisowania przy tej mocy niskie zużycie paliwa
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest bardzo dobra. Inne modele segmentu D w podobnym wyposażeniu były 10.000 - 20.000 zł droższe
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W poprzednim modelu padł akumulator, wymieniona n gwarancji oraz dwa łączniki stabilizatorów, wymienione bezpłatnie pomimo, że to materiał eksploatacyjnie zużywający się
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W poprzednim po 150.000 brak. W obecnym po 20.000 brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 Blue dCi 200KM 147kW
[l/100km]