Układ hamulcowy
: Hamulce petarda delikatne naciśnięcie powoduje że auto staje dęba
5,0
Całokształt
Auto pozytywnie mnie zaskoczyło posiadam wersję initiale paris auto jest ciche nawet przy wyższych prędkościach plastiki nie trzeszczą całość na plus jeździłem autami grupy vag jakieś obawy przed kupnem francuskiego auta były dziś po czasie zrozumiałem że nie ma czego się bać autko godne polecenia naprawdę wygodne jak żadne inne
Wrażenia
5,0
Silnik
Pracuje ładnie równo pojawiają się jakieś opocenia ale przebieg już ponad 200k
4,0
Skrzynia biegów
Wszystkie tryby pracują super na minus sport gdzie pojawiają się szarpnięcia
5,0
Układ jezdny
Na plus tryb sport raczej nie zbyt komfortowy auto twarde wszystkie dziury w asfalcie zaczynają irytować pozostałe świetne gabaryt auta również przerażający na początku użytkowania po czasie nie stanowi już wyzwania tak samo jak znalezienie miejsca parkingowego
5,0
Karoseria
Bez rdzy odprysków itd lakier odporny na zarysowania typu krzaki
Komfort
4,0
Widoczność
Słupki dość szerokie trochę ograniczają widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Również na plus szybkie odparowanie szyb jak ich rozmrożenie nie stanowi jakiegoś wyzwania dla tego auta
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Nie wiem jak wygląda w innej wersji initiale paris posiada klejone szyby znacznie wyciszające otoczenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duża ilość części na rynku wtórnym jak i na popularnej stronie internetowej
5,0
Stosunek jakość/cena
Raczej nawet na pewno z tym wyposażeniem ciężko znaleźć auto w podobnej cenie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
P0136 sonda lambda koszt 250 zł
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Narazie brak
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Energy dCi 130KM 96kW
[l/100km]