Silnik
: Dynamiczny, w miarę oszczędny, bezawaryjny.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Zawieszenie
: zbyt twarde jak na francuskiego flagowca.
5,0
Całokształt
Świetna auto, pomimo upływu czasu dalej mi się bardzo podoba, przyciąga wzrok i nie jest tak oklepany jak superb, passat czy camry. Kolor Ametyst w świetle fiolet na codzień czarny.
Mimo pewnych mankamentów jest to świetny samochód,w tej klasie oraz finansach bezkonkurencyjny.
Silnik 1.8 TCe rakieta, skrzynia świetnie zmienia biegi ciut gorzej niż S-Tronic w Q5 2020 ale bardzo podobnie.
Porządnie i ładnie wykończone wnętrze, czytelne multimedia, system Bose 3/5 (wypada gorzej niż Audi Sound Sytem i sporo gorzej niż Burmester w najnowszym GLC)
Minusy:
jest dosyć twardo, na trasy świetnie po mieście czuć każdą dziurę.
Brak opcjonalnego napędu 4x4
Mały zbiornik paliwa
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
Wymieniona przy 50 tys km - szarpała.
Nowa spisuje się idealnie.
5,0
Układ jezdny
Czuć każdą dziurę, na autostrady idealny.
5,0
Karoseria
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jakieś głupotki typu ułamany trójnik doprowadzający płyn do spryskiwaczy przedniej szyby. (na allegro 3 zł / szt)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wymiana skrzyni na gwarancji.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TCe FAP 224KM 165kW
[l/100km]