Inne
: Całokształt auta mnie zaskakuje bardzo pozytywnie. Szczególnie jestem zaskoczony tak dobrą ceną za takie auto.
5,0
Całokształt
Samochód posiadam od 2 miesięcy, przez ten czas zdążyłem go już dobrze poznać i jestem bardzo mile zaskoczony tym autem. Posiadam wersję wyposażenia Initiale Paris. Więc jest tam wszystko co potrzeba albo jeszcze więcej + do tego wygląd samochodu jest niesamowity, nie spotkałem się jeszcze aby komuś auto się nie podobało. Obawiałem się trochę o małą pojemność silnika ale moje obawy rozwiała eksploatacja samochodu w różnych warunkach od jazdy samemu przez auto w pełni załadowane drogami krajowymi jak i autostrady. Samochód po prostu daje radę. Zamiana samochodu z BMW X3 F25 i nigdy bym się już nie zamienił z powrotem. Jedyny minus jakiego się doszukuję to brak napędu 4x4, za który chętnie bym dopłacił, no ale cóż taka jest polityka Renault, może dlatego m.in. nie jest to makra "premium", przy codziennej jeździe nie odczuwa się braku 4x4 zobaczymy jak będzie zimą do tej pory miałem tylko auta z napędem na obie osie i najlepiej wspominam Quattro, a sceptycznie nastawiony jestem do x-Drive bardzo nerwowe działanie podczas dołączania przedniej osi. To by było na tyle po czasie eksploatacji samochodu pewnie uzupełnię jeszcze wpis o moje postrzeżenia.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo mile zaskoczony tą jednostką. Trochę obawiałem się pojemności i braku mocy przy większym załadunku samochodu, jednak podróż w 4 osoby plus bagaż nie nastręcza problemów nawet przy prędkości autostradowej.
4,0
Skrzynia biegów
Bardzo poprawne działanie, daję jednak 4 gwiazdki, gdyż trochę ociąga się jak na dwusprzęgłówkę przy szybkim zrzucaniu przełożenia podczas wyprzedzania, skalibrowana jest bardziej na komfort zresztą jak cały samochód. Brak szarpnięć przy zmianie i ruszaniu nawet w trybie sport.
5,0
Układ jezdny
Działa poprawnie, bez jakichś sportowych ambicji jak również bez zbędnej "gumowatości". Po prostu jedzie tam gdzie się skręca.
4,0
Karoseria
Wygląd świetny wręcz niesamowity. 4 gwiazdki z powodu słabego spasowania elementów, zresztą jak w większości produkowanych obecnie samochodów.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak to w sedanie.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu, sterowanie radiem tylko do przyzwyczajenie ponieważ nie na kole kierownicy lecz obok na dodatkowym "joystiku" lub nie wiem jak to nazwać, ale z czasem człowiek się przyzwyczaja. Tablet środkowy jest OK.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Chłodzi dobrze + dla wersji IP wentylowane siedzenia coś fantastycznego przy czarnej skórze. Co do ogrzewania zobaczymy zimą.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4 dorosłe osoby bez zarzutu, każdy zadowolony.
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze wersja IP klejone przednie szyby robią robotę + silnik benzynowy, ostatnio same diesle były. Po prostu w kabinie jest cisza nawet przy 140 km/h
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie tylko paliwo
5,0
Stosunek jakość/cena
Wyśmienita. Za auto tzw. marek "premium" z takim wyposażeniem robi się bardzo duża różnica w cenie moim zdaniem nie adekwatna do jakości tamtych marek "premium". Z premium zostały tylko znaczki na maskach...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Energy TCe 200KM 147kW
[l/100km]