Inne
: Zbiornik paliwa powinien być o 10 litrów większy.
5,0
Całokształt
Kupując samochód - kupujesz go oczami - tutaj nie ma problemu, świetny design na zewnątrz i w środku. Samochód wyglądem (wersja Initiale Paris) przypomina dobrze skrojony i dopasowany garnitur. Jak masz gorszy humor to zejdź do garażu i popatrz na to auto, a następnie na inne za dużo większe pieniądze - zaraz wróci uśmiech na twej twarzy. Jeżeli używasz wyłącznie swetra i drelichów do codziennych przejazdów z punktu A do B - kup inne auto, bo to auto daje przyjemność i niecodzienny komfort jazdy tym którzy takich walorów oczekują. Uwagę zwracają bardzo dobrze spasowane elementy karoserii, wyciszenie, materiały użyte we wnętrzu, przestrzeń oraz wyposażenie - jest to poziom nieosiągalny jak np. w poprzednio użytkowanym Passat B7 Highline. Po prawie roku użytkowania "zero" jakichkolwiek usterek (mimo 5 letniej wydłużonej gwarancji). Silnik ze skrzynią dwusprzęgłową EDC świetnie współpracuje, bardzo dobrze przyspiesza i jest oszczędny (średnio 7,5 litra/100 km przy dynamicznej jeździe). W nocy włączasz światła adaptacyjne pure led i wszystkie wypasione fury premium po prostu bledną, nie mówiąc o oświetleniu talismana z tyłu. Po długoletnim użytkowaniu samochodów ze stajni vag, to teraz nie mogę doczekać się wyjazdu w dłuższą podróż. Największy fun jest z tego, że można było kupić auto premium za 250 - 300 kzł. i mieć co najwyżej to samo wyposażenie i komfort podróży co w talismanie. Jak na razie zakup bardzo udany.
Wrażenia
5,0
Silnik
B. dobra dynamika (bi-turbo) i oszczędne spalanie
5,0
Skrzynia biegów
Ta skrzynia to po prostu bajka. Świetnie współpracuje z napędem.
5,0
Układ jezdny
Aktywne zawieszenie, 19'' koła, układ jezdny 4 control - co tu więcej pisać. Wszystko działa jak należy.
5,0
Karoseria
Design i świetnie spasowane elementy karoserii, minimalne luzy między elementami.
Komfort
5,0
Widoczność
Z kamerą cofania wszystko widać, brak zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Jak opanujesz R-link'a (1 dzień) - to wszystko bez problemu ustawisz pod siebie i wtedy marzysz o długich wyjazdach tym autem.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mnóstwo opcji wentylacji kabiny. Szybko nagrzewa i chłodzi wnętrze auta.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestronny z dużym bagażnikiem - ponad 600 litrów.
5,0
Wyciszenie
Wersja Initiale Paris (podwójnie klejone szyby boczne) - bardzo dobrze wyciszony samochód.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy mocy 200 KM i dynamicznej jeździe - spalanie na przyzwoitym poziomie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobry (celujący) stosunek jakości (wyposażenia) do ceny.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Energy TCe 200KM 147kW
[l/100km]