Przeniesienie napędu
: 4Control - nie miałem wcześniej z tym do czynienia, rewelacyjna rzecz
Multisense też super sprawa, wyczuwalne różnice podczas jazdy
5,0
Całokształt
Ogólnie oceniam 5/5 jak dla samochodu z tego segmentu, biorąc pod uwagę wersje IP.
Wrażenia
4,0
Silnik
do codziennej jazdy wystarczające, dobrze się zbiera jest czym wyprzedzić.
Jednak demonem szybkości to nie jest, brakuje trochę momentu
4,0
Skrzynia biegów
bez zastrzeżeń, płynnie zmienia biegi, nie szarpie
5,0
Układ jezdny
4control i multisense dają radę przyjemnie się prowadzi samochód
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dużo miejsca z przodu i w tylnej części, nie jest to skoda superb, ale miejsca jest wystarczająco.
4,0
Wyciszenie
akurat jeżdżę wersja z podwójnie klejonymi szybami, przy prędkościach powyżej 140km/h da się cicho porozmawiać w kabinie.
Jednak to nie jest to samo jak miałem podwójnie klejone szyby w BMW E60, to były szyby prawie że kuloodporne hehe :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Według mnie spalanie do zaakceptowania jak na 200KM silnik.
Średnie spalanie na trasie np. Katowice -> Opole przy jeździe 140 - 150 km/h 7,5 - 8,0l
Przy jeździe w trybie EKO da się zejść do 6,0l ale to nie jest jazda samochodem tylko toczenie się, samochód traci swoje wlaściwości przy przyspieszaniu.
Maksymalne spalanie od 9 do 10l ale przy jeździe 170 - 200 km/h
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 Energy TCe 200KM 147kW
[l/100km]