Silnik
: Filtr Fap bezproblemowy to się renault jedynie udało.
4,0
Całokształt
Auto kupiłem używane ze stosunkowo niewielkim przebiegiem. Po zakupie na drugi dzień auto nierówno odpalało. Wymieniłem filtr paliwa, świece żarowe nie pomogło zakończyło się wymianą wtrysków na nowe. Koszt wtrysków 800zł nowy (cena niska jakość kiepska, wtryskiwacze piezoelektryczne). Wlewająca się woda do wnętrza poprzez zsuniętą uszczelkę drzwi pasażera. Zapach spalenizny w aucie nie wiadomo skąd. Wszelakie dźwięki szurania z osprzętu silnika ciężkie do zdiagnozowania.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik delikatny. Regularna wymiana filtra paliwa co 20 tys. Km + wymiana oleju co 10 tys. w nowym aucie i będzie jeździć. Unikać aut z historią serwisową jeśli ktoś trzymał się książkowej wymiany oleju co 30 tys. km gwarantowane obrócenie się panewki !!!
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów ok. (Wycieki oleju)
4,0
Układ jezdny
Wychyla się na zakrętach.
4,0
Karoseria
Cienki lakier.
Komfort
4,0
Widoczność
Ok
5,0
Ergonomia
Ok
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wystarczająco miejsca. Wygodne fotele
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobrze wyciszone auto
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Drogi osprzęt do dci
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto delikatne, szybko zużywającr się podzespoły w porównaniu do aut innych marek
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Słabo
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wtryskiwacze
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi FAP 110KM 81kW
[l/100km]