Samochód super komfortowy, dużo przestrzeni w kabinie i przestrzeni pasażerskiej. Układ jazdy wyśmienity - szuka się pretekstu do podróży. świetna widoczność, intuicyjna obsługa, piękny wygląd. Auto nieduże na zewnątrz, ale wielkie w środku. Świetny designe auta! Niestety ten silnik zdecydowanie za słaby i zdecydowanie nieekonomiczny. Zakładam do niego LPG. Po przejechaniu 4 tys. km do Włoch i z powrotem dalej nie chce się z niego wychodzić. Minusem jest bardzo delikatny lakier, na którym łatwo pojawiają się odpryski.
Wrażenia
3,0
Silnik
To jest największy minus tego auta. Niestety ten silnik jest za słaby na ten samochód. Nie mówię tu o szatańskiej, a normalnej jeździe pozwalającej spokojnie wyprzedzić inny samochód kiedy zajdzie taka potrzeba albo dynamiczniej ruszyć ze skrzyżowania. Kiedy staramy się to zrobić z tym silnikiem auto zaczyna palić jak SKOT.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia nie działa idealnie. Biegi wchodzą, ale czasem z lekkim oporem. Plusem jest stosunkowo krótki skok. Pierwszy bieg zdecydowanie za krótki.
5,0
Układ jezdny
Świetnie się tym jeździ, dobrze się trzyma drogi nawet na zakrętach przy większej prędkości. Układ kierowniczy pracuje leciutko i przyjemnie. Chce się tym jeździć!
Komfort
5,0
Widoczność
Duża przednia szyba i duże lusterka pozwalają kontrolować drogę. Mały minus dla wstecznego lusterka, w którym głównym bohaterem jest tylny zagłówek.
5,0
Ergonomia
Ja mam w tym samochodzie wszystko pod ręką. Duży plus dla regulowanego podłokietnika. Świetna obsługa multifunkcyjnej kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Brak zastrzeżeń.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak dla nas idealnie. Z przodu miejsca dużo nawet dla wysokiego kierowcy. Z tyłu 3 osoby mają komfortową podróż.
5,0
Wyciszenie
Brak zastrzeżeń.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
No niestety muszę dać 3 gwiazdki, ponieważ jak na ten silnik i osiągi samochód pali zdecydowanie za dużo! Przy ekonomicznej jeździe w cyklu miejskim samochód pali ok.8,5-9,5 L. Przez ostatni tydzień zrobiłem 4000 km na trasie Włochy - Polska. 80% przebiegu po trasie i średnie spalanie zamknęło się w granicy 7,5 L (prędkość 90-130 km/h) przy naprawdę spokojnej jeździe: delikatne przyspieszanie, max. 2,2 tys. obrotów. Co do kosztów serwisowanie, to nie serwisuje auta w ASO, więc ceny do przyjęcia: wymiana oleju, filtrów, pompy wody i rozrządu na oryginalnych podzespołach: 1100 zł
5,0
Stosunek jakość/cena
Opłaca się kupić to auto!
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po przejechaniu 4 tys. km. brak uwag.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Po przejechaniu 4 tys. km. brak uwag.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 16v 110KM 81kW
[l/100km]