Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Scenic III Van

Jarek, 6 lat temu
Silnik 1.4 TCe 16v 130KM 96kW
Rok produkcji 2010
Przebieg: 65 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Renault Scenic III Van 1.4 TCe 16v 130KM 96kW 2009-2011 - Oceń swoje auto
4,86
18% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : + wyciszenie
Układ hamulcowy : na plus
5,0
Całokształt
To moja czwarta renówka, mogę napisać że jest najlepsza z dotychczasowych. Wcześniej dwa renault Twingo i Scenic I.
Wrażenia
5,0
Silnik
Optymalny silnik jak na ten samochód. Potrafi być ekonomiczny w trasie ale wymaga to cierpliwości od kierowcy. Faktycznie rozkręca się od niskich obrotów przy 1500-1800 i ciągnie w górę bardzo płynnie.
5,0
Skrzynia biegów
Biegu wchodzą bardzo przyzwoicie, lepiej niż w moich wcześniejszych starszych technologicznie autach. W mieście praktycznie od 50 km/h można mieć zapięty 5 bieg a od około 65 km/h w płaskim terenie załączam szóstkę.
5,0
Układ jezdny
Prowadzenie na pewno na plus w porównaniu ze Scenikiem I generacji. Zawieszenie sztywniejsze przez co auto lepiej prowadzi się w zakrętach.
5,0
Karoseria
Jak dla mojej 4 osobowej rodziny to auto skrojone na wymiar. Przestronne w środki a jednocześnie z zewnątrz wielkości kompaktu nie problemowe przy parkowaniu w mieście.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez uwag, na plus większe lusterka boczne.
5,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu. Ludzie narzekają na obsługę tempomatu - wg mnie wszystko jest na swoim miejscu,
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo dobrze, nawiew na tylną kanapę robi swoje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
W porównaniu z moim wcześniejszych Scenikiem wyciszenie jest super.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Ceny części zamiennych na bardzo akceptowalnym poziomie, poza orginalnymi częściami jest sporo zamienników.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 7 latka z przebiegiem 56 tys km !! zapłaciłem w komisie przy salonowym Renault 33 tys zł. Auto w prawie najbogatszej wersji wyposażenia z polskiego salonu po I właścicielu. Za auta konkurencji typu Ford C-max czy Opel Zafira przy podobnym stanie i wyposażeniu trzeba było zapłacić co najmniej 40 tys zł. Uważam, że decyzja o zakupie słuszna.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przepalone żarówki, których wymianę można opanować. W innym przypadku wiadomo, wizyta w serwisie.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 TCe 16v 130KM 96kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
6,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Scenic III Van