Łatwość dorobienia karty co także wyłączy alarm firmowy, dlatego znikają. Utrata wartości kolosalna z cennikowej 83 na 50 po roku, dlatego rabat to jest standard.
Wrażenia
3,0
Silnik
niby 130 KM ale przy jakich to obrotach, niedopracowana jednostka
4,0
Skrzynia biegów
Nie najgorzej ale, żeby się plastik dźwigni wytarł po 2 latach to słabo
3,0
Układ jezdny
nie znosi nierówności podłużnych jak koleiny, jest niestabilny, także przy bocznym wietrze. Wspomaganie marnie adaptuje się do wyższych prędkości.
Komfort
4,0
Widoczność
ok.
4,0
Ergonomia
sporo schówków, ale te w podłodze to przesada no chyba że na wodę z roztopionego śniegu
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ok.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
sporo miejsca, niezależne siedzenia
3,0
Wyciszenie
powyżej 3,5 do 4 tyś obrotów głośno
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Pali jak czołg (do 12 l po Warszawie), silnik zupełnie niedopracowany, może później coś poprawili bo nawet w salonie reklamowali bardziej stary 1,6. Silnik dostosowany do prędkości ok. 60 - 70 km/h. Z tyłu koło wylotu rury wydechy okopcony na maksa od nieoszczędnego spalania.
1,0
Stosunek jakość/cena
Za drogi, niskiej jakości, silnik TCe niedopracowany.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Laweta na drugi dzień po kupnie, szok. rdzewieją piasty kół, nity wycieraczek.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
W zimie, przy tem poniżej - 15 zamarza silniczek wspomagania kierownicy, samochód się uruchomi ale nim nie pojedziesz jak się nie ogrzeje. W serwisie oczywiście nie zamarznie :)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 TCe 16v 130KM 96kW
[l/100km]