Kupiony w 2013 od sąsiada 1 właściciel z przebiegiem 150000. W sumie wladowalem w niego 17 000 zł w 4 lata w 2018 panewka się przekrecila i zagrał sie silnik oddalem na złom na części za 2500 zł. Przez 4 lata 4 razy laweta ( rozrząd miał tylko 60000 km, uszczelka skrzynia/silnik przy 170000 km, dwumas 185000 i silnik przy 220000.
Wrażenia
2,0
Silnik
Zatarł się przy 220000 km. Do jazdy ok przyspieszenie i spalanie w poezadku. Rozrząd się sklinowal miał tylko 60000 km koszt ponad 2000 zł. Turbo 15000 zl
2,0
Skrzynia biegów
Po 160000 km ciężko wchodziła 2. Padło sprzęgło i dwumas koszt 3000 zł z wymianą. Uszczelka skrzyni 1500 zł robocizna
3,0
Układ jezdny
Ok choć mistrz sterownosci to nie jest. Hamulec ręczny elektryczny w naprawie dwa razy łącznie 2000 zl. Tarcze tył 1000 zl
4,0
Karoseria
W porządku zero korozji.
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra choć do Citroena Picasso mu daleko.
3,0
Ergonomia
Ok
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima 3 razy w naprawie łącznie 2000
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super
2,0
Wyciszenie
Słabo
Ekonomiczność
1,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tragedia 17000 zł w 4 lata na naprawy
1,0
Stosunek jakość/cena
Na 4 lata kilka miesięcy w warsztacie nie warty uwagi nerwów
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Non stop
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Dwumas, Turbo , Silnik zatarty , uszczelka silnik skrzynia z wyciekiem, rozrząd sklinowany ,Klima sprężarka elektryczny reczny
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 120KM 88kW
[l/100km]