Karoseria
: Mikroczujniki w klamkach, bardzo droga robocizna, często padają
4,0
Całokształt
Wrażenia
4,0
Silnik
Dość cichy i elastyczny na niższych biegach. Świetnie odpala i przy niższych temperaturach, nagrzewa się w 5 minut po starcie przy szybkiej jeździe.
4,0
Skrzynia biegów
Świetny szósty bieg, dający minimalne spalanie w granicach 3,5. W mieście trochę drażni częste zmienianie biegów, no ale coś za coś. Dźwignią operuje się sprawnie, szybko, wszystko pod ręką, a łokieć można podeprzeć na podłokietniku.
3,0
Układ jezdny
Zawieszenie na wysokości pozwalającej zaoszczędzić sobie nerwów z powodu zaliczonych krawężników. Szerokie koła pozwalają na komfort jazdy nawet na drodze z dużymi ubytkami asfaltu. Niestety intensywna jazda po mieście kończy się przygodą u mechanika.
Komfort
4,0
Widoczność
Siedzimy trochę wyżej, więc i więcej widzimy. Samochód jest duży, ale nie ma \"zbytecznej przestrzeni nieużytkowej\" - krótki przód, tył to przestrzeń bagażnika.
5,0
Ergonomia
Bardzo wygodne siedzenia, możliwość regulacji, regulowana kierownica, mnóstwo schowków i ułatwień dla rodzin z dziećmi. Jazda na długie trasy to czysta przyjemność!
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Długo się nagrzewa, ale klimatronic przynajmniej nie wieje zimnym powietrzem, gdy chcemy +20.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duża przestrzeń, jak już wspominałem, 100% wielkości samochodu to przestrzeń użytkowa, nic zbędnego!
3,0
Wyciszenie
W miarę cicho, choć bez rewelacji. Trochę słychać pastiki jak jedziemy do dziurach, trochę zawyje gdy przygazujemy, w normie!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie super, w mieście smok. Naprawy generalnie drogie, ale to w końcu Renault.
3,0
Stosunek jakość/cena
Auto, ktore dość szybko traci na wartości. W swojej klasie jedno z najtańszych jeśli spojrzymy na używane siedmiolatki
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 120KM 88kW
[l/100km]