padła turbina , wczesniejszy wlasciciel tez wymienial wytrzymała ok 50k , pod koniec komunikat niskie cisnienie oleju , mechanik kazał kupic nowa pompe olejowa , nic nie pomogło juz nie chcialem kupowac silnika bo nie wiedzialem co kupie , oprocz pompy wymienilem tez panewki bo naczytalem sie ze niby potrafia sie obrocic i tez moga byc klopoty , niby tylko mial 200k ale jak sie okzalo wał miał już dwa szlify , przynajmniej tak wychodziło wg panewek, cieszyle sie tym samochodem lekko ponad 1,5 roky , do tej chwili silnik mial moc , tylko problem ze swiecami zarowymi , wytrzymaly chyba 1 rok
5,0
Skrzynia biegów
skrzynia bez zaklocen , lagodnie sie wbijaly biegi , elastyczna
4,0
Układ jezdny
zawieszenie dobre , chociaz sa lepsze
2,0
Karoseria
progi do wymiany , od strony pasazera juz byly wymienione przez poprzedniego wlascicela , ja musialem robic od strony kierowcy i porawic od pasazera
Komfort
4,0
Widoczność
fakt malo palił
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
ciezko sie nagrzewal zima
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
przestrzeni bylo duzo
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
niby same czesci tanie ale w tym modelu silnika musialem kupic pompe oleju nowa bo nie bylo wcale uzywek zeby sprawdzic usterke
3,0
Stosunek jakość/cena
wg mnie samochod dobry jak ktos umie sam naprawiac mechanike , karoserie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uszkodzony (zalany) BSI i wtedy dzieją sie cuda
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 dCi 105KM 77kW
[l/100km]