ciekawe auto za cenę 110 tyś. w X 2000, lecz stanowczo nie dopracowane a w szczególności zawieszenie jeśli ktoś by się sugerował niezawodnością "normalnego" to by się przeliczył i dlatego chyba wycofano je z produkcji.
Wrażenia
4,0
Silnik
Czterokrotnie spawany katalizator, co 10000 km, po 50000 km wymiana całego układu wydechowego, 15000 km wymiana świec, cieknący przewód od wspomagania, otwierający się zawór od rampy paliwowej (zapalanie się czasie jazdy kontrolki żarzenia świec) 88000 km rozleciała się sprężarka
4,0
Skrzynia biegów
Wyciek oleju z tylnego mostu po 50000 km –BRAK W CZĘŚCIACH ZAMIENNYCH USZCZELNIACZY – POZOSTAJE TYLKO WYMIANA CAŁOŚCI BAGATELA 13000 PLN
3,0
Układ jezdny
Co 20000 km wymiana łącznika stabilizatora przód, rdzewiejące felgi po 6 miesiącach. 40000 km wymiana amortyzatorów tylnych
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
drogi
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
słaby fabryczny akumulator wytrzymuje jedną zimę
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dTi 107KM 79kW
[l/100km]