Krótkie nawisy z przodu i tyłu oraz stosunkowo duży prześwit dają możliwość pokonania naprawdę sporych przeszkód w terenie. Niestety brak skrzyni redukcyjnej powoduje nadmierne obciążenie sprzęgła.
Wrażenia
5,0
Silnik
To jest diesel - niemożliwe, zimny mniej klekocze niż 2,5 TDi Audi
3,0
Skrzynia biegów
Bardzo prawidłowa, ale brak reduktora w terenie daje się we znaki
5,0
Układ jezdny
Rewela 60-tką po polnej (b. dziurawej) drodze - ale ciągle na niej
Komfort
5,0
Widoczność
Widać wszystko i we wszystkich kierunkach
4,0
Ergonomia
Jest pare drobiazgów do których można się przyzwyczaić
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy AC bez zarzutu - chyba że na myjni pozamykają ci wyloty i się nie zorientujesz
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z zewnątrz nie wydaje się aż taki duży
5,0
Wyciszenie
Nie jeżdze w trasy może przy większych prędkościach jest zagłośno, ale przy setce po bruku jest cichszy niż jakiekolwiek auto do klasy średniej-wyższej
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Po mieście: 8,6 przy spokojnej jeździe, 11 jak nie lubisz nudzić się za kierownicą, ceny w serwisie to rewelacja w porównaniu do ASO aut niemieckich
4,0
Stosunek jakość/cena
W porównaniu z konkurencją za te pieniądze dostajesz naprawdę dużo
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Raz kłopoty z zamkiem
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Uwaga na sprzęgło w ciężkich warunkach - można je spalić