pewnie są auta jeszcze gorsze, ale Renault to SYF!, jest to moje pierwsze i ostatnie reno, kiedyś matula miała 19-tke, sypała sie strasznie, ale ja chciałem być mądrzejszy- myśle sobie, miała auto sprowadzane po 2 właścicielach to sama sobie winna, ja wziąłem z salonu i co? TRAGEDIA!!!
Wrażenia
1,0
Silnik
silnik głośny od ok 3 tys rpm, trasa 160km/h hałas nie do wytrzymania, niby 2l 140 KM, a passat 1.9l tdi 110KM podczas przyśpieszania odchodzi bez problemu. Gaz sekw. założony przy 80 tys km. Po 120 tys km wypada gniazdo zaworowe- remont. Po 130 tys km urywa sie zawór- remont. Koło zmiennej fazy po przejechaniu 50 tys km klepie jak wściekłe. Ten silnik to PORAŻKA!!!
3,0
Skrzynia biegów
po nocnym postoju i zimą dopóki skrzynia sie nie rozgrzeje biegi wchodza ciężko
4,0
Układ jezdny
tłucze na byle dołkach, niestabilny na zakrętach, ale ponoć to zawieszenie takie jak w renault 19 więc sie nie dziwie.
Komfort
5,0
Widoczność
widocznośc jak dla mnie świetna, jedynie jak się cofa patrząc przez ramię w tylną szybę dobrze mieć zagłówki schowane w tylnych fotelach.
4,0
Ergonomia
nie narzekam, jedynie przełączniki tylnych szyb elektrycznych mogłyby być na panelu w drzwiach a nie pod kolumną kierownicy.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
w sumie ok, tylko wentylator nadmuchu głośny.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z tego byłem bardzo zadowolony, łatwość wyjmowania tylnych foteli, schowki, bardzo funkcjonalny, jak dla mnie super.
2,0
Wyciszenie
strasznie głośno od ok 3 tys rpm, trasa pow 120 km/h to duży wysiłek dla narządu słuchu.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
patrz j.w.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
oprócz mechanizmu przednich wycieraczek, rezystorów dmuchawy nic sie nie popsuło.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
silnik TRAGEDIA!!!, przez 3 lata koszt napraw 10 tys zł!!!
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 140KM 103kW
[l/100km]