jak na niskoobrotowy silnik - to co mu dorowna w elastyczności?
5,0
Skrzynia biegów
Przy wileu użytkownikach i nawykach przekladania drążka - nie wykazyje problemów;
5,0
Układ jezdny
najlepiej zweryfikować moja ocenę w zakrętah szosy - nie znosi ani przód ani tył; oczywiście na suchych nawierzchniach. zima wymaga rozsądku jak z każdym pojazdem ale nie zawiódł mnie nawet na oblodzeniach.
Komfort
4,0
Widoczność
Tu bład konstruktorow - przy skrecie w lewo - trzeba sie wychylić aby dostrzec w pelni co siadzieje na "zebrze".
5,0
Ergonomia
Kierowca i pasażerowie uważaja, że wygoda podrożowania jest pelna.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i klimatyzacja z przodu bez zastrzeżeń; tył niece gorzej, zwlaszcza w rozkladzie strumienia nagrzewania.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Potencjalny uzytkowniku sprawdź sam dlaczego dałem 5 gwiazdek.
4,0
Wyciszenie
Diesel....a możnaby lepiej rozłożyć matę tlumiącą od komory silnikowej.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Najwyższa ocena (uwzgledniając wagę auta) w porownaniu z dieslem z Opla, VW, Fiata , z tych lat.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Niestety - mimo epoki "komórek" brak na desce miejsca do ich zainstalowanie - niezależnie od systemu właściwego gla rozmow w ruchu.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pocenie sie usczelki na misce, wycieki na oslaonach technologicznych otworow skrzyni biegów, nierozbieralny wentylator nawiewu - a należy przesmarować łożyska wentylatora - popiskuje.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dT 95KM 70kW
[l/100km]