Silnik jest ok, nie moge narzekac, ze nie jest za mocny, bo widzialy galy co braly. Niezawodnosc jak najbardziej ok, nigdy mnie nie zawiodl, nie zgasl. Twierdzi sie, ze te auta mialy slabe turbiny, ze padaly. Mi nigdy nie padla, a przejechalem tym autem 30 tys km w jego starym okresie uzytkowania (mial 222 tys km kiedy go kupilem w Holandii). Poza tym, lalem paliwo i jazda.
2,0
Skrzynia biegów
Wada tych skrzyni byla taka, ze przeciekala. Uszczelniacz nie wytrzymywal czasu. Sam koszt uszczelni wybieraka to 20 zl. Wymiana... 600 zl. Zeby wymienic uszczelke, trzeba rozebrac cala skrzynie! Kto to wymyslil? Nie ma tego zlego, mechanik przy okazji rozebral sprzeglo i przesmarowal, ale sama uszczelka to z wymiana w innych normalnych samochodach razem z robocizna max 100 zl. Tu 600, tragedia. Poza tym biegi chodza dobrze, nie mialem z nia zadnych problemow, poza tym wyciekiem oleju.
4,0
Układ jezdny
Jest ok, zawieszenie jest miekkie, uwielbiam to. Dlatego nie cierpie niemcow.
Przez 2,5 roku wymienilem cale zawieszenie, ale to auto mialo swoj przebieg, wiec nie narzekam, mialo prawo ze zepsuc. Komfort jazdy super.
Komfort
4,0
Widoczność
Zupelnie ok.
4,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nie ma sie do czego doczepic. Klima zabiera 30% mocy.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Super
5,0
Wyciszenie
Rewelacja. Silnik dci w srodku jest jak benzyniak. To nie niemieckie tdi, czyli nie traktor. Uwielbiam dci i hdi - francuzy rzadza!
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Auto warte 12 tys przysporzylo kosztow za. 3,5 tys zl w 2,5 roku. Przy przebiegu 252 tys km. Sami ocencie, czy to duzo. Mialo praco.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Cale zawieszenie poszlo.
On
- zużycie paliwa dla silnika 1.9 dCi 105KM 77kW
[l/100km]