uszczelka pod glowica silnik do wymiany francuzy nie lubia przegrzania raz przegrzany silnik i na zlom
4,0
Skrzynia biegów
ok
3,0
Układ jezdny
na zakretach czuc wysokosc
Komfort
4,0
Widoczność
dobrz z gory
3,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
slabo
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ok
3,0
Wyciszenie
srednio duza kasta duzy wysoki przod musi przepchac duzo powiettrza
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
za drogie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
licznik stracil podswietlenie halogen nie swiecil i immobilajzer sie zawieszal co zmuszalo do rozlaczenia akumulatora co rozkodowywalo radio itp nie na darmo sie mow ze francuzy to klopot z elektryka ja bym jeszcze dodal ze silniki !! co prawda francuz pod wzgledem estetycznym jest ok ale pod mechanicznym to szok juz wiecej francuza!!!!!
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
silnik padl w holandi 1100km do domu powrot na lawecie koszt nie maly!!
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 i 75KM 55kW
[l/100km]