MOJ SAFRANE TO MODEL Z X.1999R 3.0-24v SILNIK AUTOMAT W STANDARDZIE W KOMBINACJI Z TYM SILNIKIEM,JESTEM DRUGIM WLASCICIELEM OD NOWOSCI SAM SPROWADZILEM AUTO Z HOLANDI MA PRZEJECHANE 165TYS KM Z KSIAZKAMI SERWISOWYMI,WYPOSAZONE FULL CO TYLKO MOZNABYLO W TAMTYCH LATACH 4XAIRBAG,CALA ELEKTRYKA ,SKORA,GPS,XENONY,RADIO ZE ZMIENIRAKA Z FUNKCJA USTAWANIA ILOSCI PASAZEROW JADACYCH AUTEM,SZYBERDAC ELEKTRYCZNY,FOTELE Z PAMIECIA PODGRZEWANE.AUTO KUPILEM OD HOLENDRA Z DOMU PAN 1940R URODZENIA!!!!! WSZYTSKIE SZYBY I LAKIER ORYGINALNE AUTO IDELA,NIE MA TAKIEGO DRUGIEGO W POLSCE (PRZYNAJMNIEJ DLA MNIE) AUTO WRECZ DOSKONALE,JEZDZE RENAULT OD KILKUNASTU LAT WIELOMA MODELAMI,SAFRANE TO POD WZGLEDEM KOMFORTU KLASA SAMA DLA SIEBIE ,MOZE POZA MERCEDESM KLASY S Z HYDRPNEUMATYCZNYM ZAWIESZENIEM.CITROEN XM ZE SWOIM ZAWIESZNIEM JEST TAKI SAM POD WZGLEDEM KOMFORTU JAK SAFRANE,WYPOSAZENIE FULL SKORA,KLIMATRONIK,ELEKTRYKA,XENONY,NAVIGACJA,ZMIENIARKA,FOTELE I LUSTERKA Z PAMIECIA,SZYBERDACH ELEKTRYCZNIE ZA TAKA CENE TO WRECZ NIE OSOAGALNE DLA INNYCH.3.0L MOTOR DOBRZE SOBIE RADZI Z AUTEM WAZACYM PONAD 1600KG,AUTOMAT TO SKRZYNIA PROACTIV CZYLI DOSTOSOWUJACA SIE DO STYLU JAZDY I TAK W RZECZYWISTOSCI JEST CHOC NIEKIEDY ROBI NIESPODZIANKI KTORYCH NIE SPODZIEWALBY SIE KIEROWCA ZE WLASNIE ZMIENI BIEG A CZASEM NIE ZREDUKUJE KIEDY POTRZEBA,AUTO JEST SZYBKIE JAK NA TEN SILNIK I AUTOMAT CHOD ZDO 100KM/H MOGLOBY BYC TROCHE SZYBSZE ALE TO NEI AUTO DO SCIGANAI AL ZAPEWNIAM OK 9,5S DO 100KM/H I 240KM/H POJEDZIE WIEC U NAS WIECEJ NIE POTRZEBA,SPALANIE W NORMIE,SAMOCHOD WRECZ PLYNIE A NIE JEDZIE PO DRODZE I NAPRAWDE NIE JST TO PRZESADA.PAGAZNIK WYSTARCZAJACY CHODZ MOGLBY BYC WIEKSZY 500L POWINNO WYSTARCZYC W TEJ KALSIE ALE 455 TO TROCHE MALO NA TLE KONKURENCJI.AUTO PREZENTUJE SIE SIE NARAWDE DOBRZE MOZE TYLKO WIELKOSC KOL NIE NADARZA ZA AKTUALNYMI TRENDAMI BO 15CALI TO TROCHE MALO,ALE OD WIOSNY AUTO BEDZIE SIE PORUSZALO NA 18CALOWYCH KOLACH ORYGINALNYCH OD MODELU VEL SATIS CZYLI 245/45 R 18 WTEDY TO BEDZIE JAK TRZEBA.JELSI KTOS MA PYTANIA JAKIEKOWLIEK ODNOSNIE AUAT A CZEGO NIE NAPISALEM CHETNIE POMOGE,PODPOWIEM I DORADZE ZAPRASZAM
Wrażenia
5,0
Silnik
190 KM ROBI SWOJE I TO BARDZO PORZADNIE
4,0
Skrzynia biegów
GENERALNIE BARDZO DOBRZE ALE CZASEM NIEZROZUMIALE BRAKUJE KICKDOWN-u BADZ NIEZROZUMIALEM REDUKUJE
5,0
Układ jezdny
SWIETNY SKRET,PROWADZENIE SUPER Z ZASADY JEST TO LIMUZYNA WYZSZEJ KLASY SREDNIEJ BIAJAC WSZYSTKO NA GLOWE WIEC NIE MA SIE CO SPODZIEWAC Z EBEDZIE SIE PROWADZILA JAK NP BMW
Komfort
5,0
Widoczność
DO TYLU MOGLABY BYC TOCHE LEPSZA POZA TYM IDELANIE W KAZDYM KIERUNKU
5,0
Ergonomia
PERFEK WSZYTSKO NA SWOIM MIEJSCU,SIEGASZ INTUICYJNIE DO WSZYTSKICH INSTRUMENTOW,OBSLUGA ELEKTRYCZNYCH FOTELI,SZYB,LUSTEREK,NAVIGACJI SATELITARNEJ CZY RADIA,WZOR DO NASLADOWANIA
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
STREFOWY KLIMATRONIK,NAWIEWY DLA PASAZEROW NA TYLNA KANAPE,POPROSTU WICEJ NIE POTRZEBA
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ROZSTAW OSI MOWI SAM ZA SIEBIE,DLUGOSC TYLNYCH DRZWI ROWNIEZ,PRZESTRZEN BIORAC POD UWAGE KLASE TO CHYBA LIDER KLASY WYZSZEJ SRENIEJ,Z PRZODU SWIETNIE,Z TYLU WRECZ WYBITNIE
4,0
Wyciszenie
GDYBY LUSTREKA BYLY INNE A NIE OD CLIO CZY MEGANE BYLOBY ZNACZACO LEPIEJ ALE TO DOTYCZY WYZSZYCH PREDKOSCI POWYZEJ 150KM/H POZA TYM TRZYMA NORME
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
AUTOMAT,3.0 POJEMNOSCI I PELNE WYPOSAZENIE ROBI SWOJE ,MIASTO DOSC PALIWZERNY TZN OK 16L TRZEBA LICZYC,PRZY SPOKOJNEJ JEZDZIE DO 120KM/H SPALI OK10L,CENY RZEGLADOW JAK KAZDEGO INNEGO AUTA ,DOBRY DOSTEP DO ZAMINNIKOW WIEC NIE MA PROBLEMU
5,0
Stosunek jakość/cena
ZA TA CENE NIE ZNAJDZIEMY LEPIEJ WYPOSAZONEGO AUTA,POZA TYM SWIETNY KOMFORT I LICZY SIE ROCZNIK 99-00R KUPIMY Z ACENE KTORA MUSIELBYSMY ZAPLACIC ZA NP BMW 5 Z 96R
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
DROBNE PROBLEMY Z ELEKTRYKA,CZASM ZATNIE SIE KTORAS SZYBA BADZ WSKAZNIK TEMPERATURU ZEWNWTRZEJ ZACZNIE SZALEC ALE TO RZADKOSC