Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Safrane II

TomekM, 18 lat temu
Silnik 2.5 20V 168KM 124kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 12 tys. km
Renault Safrane II 2.5 20V 168KM 124kW 1996-2002 - Oceń swoje auto
3,46
20% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
3,0
Całokształt
ja określam ten samochód jednym słowem: francuz a mój ojciec: cholerny fracuz
Wrażenia
5,0
Silnik
Naprawde fajna volvoska jednosta duzo mocy na wysokich obrotach
3,0
Skrzynia biegów
fajnie zestopniowana 3 i 4 do 1 i 2 mam dużo życzeń przedewszystkim za krótka jedynka 5 taka sobie przy tej mocymogliby ją jeszcze trochę podciągnąć
3,0
Układ jezdny
przód napęd mówi wszystko (mało sportowy napęd) w zimie sie fajnie rusza jak jest slisko ale o jeździe bokami bez łapy nie ma mowy na suchym afalcie ręczny hamulec nie zrywa przyczepności wogóle wiec nie mżna poświrować
Komfort
4,0
Widoczność
do przodu bdb ale do tyłu to nic nie widać
1,0
Ergonomia
po pierwsze sygnał dźwiękowy w dźwigni kierunkowskazów (pokażcie mi takiego szpeca co równocześnie zatrąbi na kogoś pomróga mu długii i eszcze go ominie (nieraz miałem taką sytuacje, że omiałem kogoś kto wyskoczył naśrodek drogi ale mu nie moglem zatrąbić bo nie moglem trafić w guziczek)) do ustawienia światł terz trzeba specjanych umiejętności włącznik pod kierą gdzieś koło kolana, kolan wszystko zasłania i jak te malutkie cyferki zobaczyć?? no i jeszcze rada dl długonogich bardzo pionowo gaz jest uieszczony (trzeba popracować nad elastycznością ścięgien w kostce)
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
wydajność na wysoki poziomi i grzanie i klima filr sie szbko zabija a w modelu który fabrycznie nowy kupilem w salonie filtra wogóle nie było bo zapomnieli dać nawiewy w automatycznej klimatyzacji są komplete nie do ustawienia albo automat zmienia ustawienia jak mu się żewnie podoba albo jak sie chce ręcznie cos wybrać to mamy następujące opcje i tak pojedynczo albo na nogi albo na kratki albo na szybe albo opcje te co wyżej i turbo odparowywanie szyb ale wtedy to mało głowy nie urie i krótko działa (jak sie w tym czasie nie odparują to drugi raz też sienie da włączyć zauważyłem również, że gdzieś wieje od podłogi na prawe kolanokierowcy co powoduje bóle na długich trasach
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
bardzo dużo miejsca na nogi jak na tą klase
5,0
Wyciszenie
cichy samochód i cichy silnik w pełnym zakrsie obrotów
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
ceny kosmiczne w ASO zużyie paliwa zadowalające (apetyt auto pokazuje przy dynamicznej jeździe na wysokich obrotach 4tys w górę) w książce piszą ze silnik nie spala chwilowo wiecej jak 36 l na sto ale mi sie zdarzyło przy pełnym bciążeniu chwilowe spalanie 45l (ae to tylko chwilowe)
4,0
Stosunek jakość/cena
ok
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
termostat sie wyrobił no i filtr musieli mi na gwarancji dorzucić bo jak wspomniaem fabryce zapomnielizamontować
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
nie miałem żadnej powanej usterki

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5 20V 168KM 124kW [l/100km]

Średnie zużycie
10,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,9
Maksymalne średnie zużycie paliwa
17,9
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Renault Safrane II 2.5 20V 168KM 124kW
Średni koszt przejechania 100 km
38,00 zł
12,0
l/100km
13,9
l/100km
Zobacz dzienniki
Renault Safrane II