Układ elektryczny
: dużo bajerów (syntezator mowy, sterowanie radiem), cena zakupu
5,0
Całokształt
idealne auto, tęsknie za nim
Wrażenia
5,0
Silnik
silnik 2.0 16V troszkę za słaby do sportowych osiągów i przyspieszeń limuzyny o wadze ponad 1500kg ale wystarcza
5,0
Skrzynia biegów
idealna, nie trzeba zmieniać często biegów, mozna spokojnie jehcać w mieście na 4 biegu (40-50km/h)
5,0
Układ jezdny
jak każde francuskie auto: wygodny, miekki ale bezpieczny
Komfort
4,0
Widoczność
wystarczająca, ale lepiej zawsze parkować tyłem
5,0
Ergonomia
idealna
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
ideał
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
ideał
4,0
Wyciszenie
wymieniłem w serwisie tłunik środkowy i końcowy na zamiennik i tragedia, lepiej się sprawował dziurawy ale oryginalny :)
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto ważące ponad 1500kg nigdy nie będzie królem oszczędnej jazdy, ale wygoda kosztować musi, ceny części nie przerażają, jest sporo dobrych zamienników ale nie ma tragedii bo jeżeli się dba o autko to nie ma awarii
3,0
Stosunek jakość/cena
może mercedes, czy bmw ma większy prestiż ale przepłacać za znaczek na masce to głupota
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jak dbasz tak masz
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 138KM 101kW
[l/100km]