Kultura pracy b.dobra. Brakuje trochę mocy przy przyspieszaniu
4,0
Skrzynia biegów
Bez żadnych problemów. Biegi wchodzą płynnie, intuicyjnie
5,0
Układ jezdny
Swietne prowadzenie, zwłaszcza przy felgach 16". Przy pełnym obciążeniu lekka podsterownośc, ale łatwa do skontrolowania
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra widocznośc do przodu i na boki. Trochę gorsza do tyłu, ale wiadomo, wszystkie liftbaki tak mają
5,0
Ergonomia
Doskonała, wszystko pod ręką
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Trochę mała wydajnośc układu klimatyzacji i lekko parujące zimą szyby. Niestety, brak filtra kabinowego
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Doskonałe. Wcześniej jeźziłem BMW 7 i było ciaśniej
5,0
Wyciszenie
Bardzo dobre. Pełna izolacja od świata zewnętrznego. na postoju tylko obrotomierz mówi o pracującym silniku
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zużycie paliwa może nie jest niskie, ale auto swoje waży i silnik musi to poruszyc . W miarę prosta konstrukcja auta pozwala na serwisowanie w tańszych warsztatach (ja od 9 lat korzystam z usług prywatnego, małego warsztatu, wyspecjalizowanego w samochodach Renault). Coraz więcej zamienników w coraz bardziej przystępnych cenach
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie ma lepszego samochodu klasy wyższej w porównywalnej cenie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Dwa lata jazdy i jak na razie jedna drobna awaria (sterowanie podnośnika szyby)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Przez 9 lat jazdy Safrankami nie zdażył mi się przymusowy postój w czasie podróży. Silnik super . Wymieniane były tylko elementy eksploatacyjne (tłumik, amortyzatory, żarówki, akumulator). Auto nie wie co to korozja
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 138KM 101kW
[l/100km]