Zawieszenie
: mieciutko i wygodnie na warszawskie dziury jak znalazl, a wlasciwosci jezdne na dobrym poziomie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Przeniesienie napędu
: wymiana sprzegla ale to kwestia zuzycia eksploatacyjnego
4,0
Całokształt
wiecej plusow niz minusow
Wrażenia
3,0
Silnik
troszke za słaby do gabarytow auta
4,0
Skrzynia biegów
bez problemowo, cicho, dobrze zestrojona z silnikiem
4,0
Układ jezdny
uklad kierowniczy malo precyzyjny
Komfort
4,0
Widoczność
do tylu nic nie widac- jazda tylko na lusterka
5,0
Ergonomia
nic dodac nic ujac wszystko na swoim miejscu (poza klaksonem- do ktorego przyzwyczajamy sie po jednym dniu)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatyzacja robi swoje
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
zarowno z przodu jak i z tylu wystarczajaca ilosc miejsca i jeszcze duzy zapas zostaje
5,0
Wyciszenie
tak cicho to ja wlochem niemcem szwedem nie jezdzilem w porownywalnym wieku nie jezdzilem a i wiele nowych konstrukcji powinno sie uczyc od safranki jak o sie robi.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
mogla by mniej palic ale cos za cos.
5,0
Stosunek jakość/cena
za takie pieniadze kazdy inny samochodtej klasy bedzie w gorszym stanie
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
LPG
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 138KM 101kW
[l/100km]