Doskonałe zawieszenie, nadwozie bardzo komfortowe, wysoka jakość wykończenia. Przede wszystkim imponująca przestronność i praktyczność (nadwozie kombilimuzyna można wozić masę gratów)
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik wolnoobrotowy, przy starcie nieco mułowaty, natomiast w zakresie 2000-2500 obr. ciągnie do przodu jak lokomotywa, na jałowym biegu trochę klepie, ale na trasie przy 2000-2500 obr zaskakująco cichy (2200obr przy prędkości 120km)
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia zestopniowana w zasadzie na długie trasy, w mieście trochę nieporęczna - za duża przestrzeń m. 2 a 3-cim biegiem.
5,0
Układ jezdny
Wspaniały, sunie do przedu jak boeing 747.
Komfort
3,0
Widoczność
Bez rewelacji.
4,0
Ergonomia
Przesada z upchaniem większości sterowników wokół kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez zarzutu.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Celująco. Ocena 5 to za mało. Ilość miejsca z przedu i z tyłu olbrzymia. Porównywalna z meredesem S-klasy.
4,0
Wyciszenie
Gdyby to nie diesel dosyć leciwej konstrukcji byłoby lepiej. Samo wygłuszenie nadwozia na 5.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
W mieście sporo 9 do 10(w zimie). Ale w trasie rewelacja 5,5 l przy spokojnej jeździe- jak na tak duże auto to naprawdę nieźle.
5,0
Stosunek jakość/cena
Porównywalne auta niemieckie mogą się schować pod względem komfortu i przestronności wnętrza a kosztują znacznie drożej
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Różne irytujące drobiazgi lubią nękać, odnosi się wrażenie, że w tym zakrsie auto jest nieco przekombinowane. Wymiana żarówki w popielniczce to poważny problem.