Awaria wentylatora nadmuchu wnętrza po 230 tys. km. Zalecam bezwzględne zamontowanie przekaźników oświetlenia drogowego (duży koszt przełącznika). Od ok. 150 tys. km nieszczelność przekładni kierowniczej na kolumnie. Fachowe serwisowanie gwarantuje bezawaryjną i komfortową jazdę. Regularny serwis czyni, że nie jest on zbyt drogi. Biorąc pod uwagę wszystkie koszty, sporadyczną awaryjność, bardzo wysoki komfort i bezpieczeństwo bardzo wysoko oceniam to auto.
Wrażenia
5,0
Silnik
jak dla tej wielkości silnika w stosunku do masy pojazdu
5,0
Skrzynia biegów
automat
5,0
Układ jezdny
po 200 tys. zauważalne zużycie amortyzatorów i poduszek tylnych
Komfort
4,0
Widoczność
Bez zastrzeżeń podczas jazdy. Beznadziejna do tyłu przy ustawianiu się do parkowania, ratunek w lusterkach zewnętrznych i częstym wychylaniu się przez otwarte drzwi.
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
klimatronik
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Zuzycie paliwa: duże w mieście, szcególnie zimą (do 12 l.), zupełnie przyzwoite na trasie (7.6-8,2)
5,0
Stosunek jakość/cena
szcególnie przy zakupie auta używanego
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
pęknięcie pierścienia zgarniającego po 240 tyś. km