Mała przestroga . Po jazdach próbnych zwróciłem uwagę że auto wpada w wibracje przyczyną tego był silnik . Objawiało się to mianowicie drganiami kierownicy , boczki drzwi nawet drgały a towarzyszył temu okropny dźwięk . zapewniono mnie wówczas że tak jest tylko w aucie testowym . Prawda okazała się inna to auto tak ma i nic z tym się nie da zrobić . Kolejny poważny kłopot to również silnik potrafi w czasie dynamicznej jazdy ( wyprzedzanie szybka zmiana pasa ) mieć laga objawia się to chwilowym spadkiem mocy a raczej formą laga auto przez moment nie przyśpiesza ( zmieniamy dynamicznie pas a tu .... niespodzianka ) I to jest również sprawa której nie da się zmienić tak ma i trzeba się z tym pogodzić usłyszałem w ASO . Tablet ma tendencję do coraz częstszych przycięć czasem 0.5 s a innym nawet 3s mają coś z tym zrobić ( zobaczymy ) Pozycja za kierownicą teraz to wiem w czasie dłuższych tras daje się we znaki siedzisko za krótkie . Zalet nie wymieniam z prostego powodu jestem już tak negatywnie nastawiony do auta że nie potrafię uczciwie ich znaleźć . Czy uważam że auto jest fatalne zatem nie jednak dając 200+ za auto liczymy na coś a tu cena powinna być max 150 tyś zł i wtedy liczne wady by tak nie irytowały (a nie wymieniłem ich nawet 20% )
Ewidentnie Renault zawiodło .
Wrażenia
2,0
Silnik
Zaleta jedna spalanie wszystko inne na NIE
2,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
O dziwo ok
5,0
Karoseria
nie wiem
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
[l/100km]