Bardzo ładne i brew pozorom praktyczne auto, ale jest jedno ale......miałem po 2 - miesiącach od zakupu nowego zaczęły się cyrki z elektryką (siadły masaże i Led matrix działają jak mają ochotę naprawili by nie było zdarza się najlepszym nawet ). Przy polaczeniu dwóch tel. system gubi się kilka razy dziennie !! Praca " skrzyni " nowe cudo od Renault zatem skrzynia przez 90% czasu pracy nie wie co zrobić a jazda dynamiczna sprawia że odechciewa się jazdy . Dalej skrzynia i silnik maja przypadłość mianowicie w pewnym momencie np. wyprzedzania następuje utrata macy i nagle zwalniamy ( sami zdecydujcie czy to jest bezpieczne w czasie wyprzedzania ) podłokietnik praktycznie bezużyteczny tak go zaprojektowali . systemy wspomagające tak w skrócie byle zabrudzenie szyby i wszystko pada to samo gdy mamy słonce na wprost . Tempomat natomiast widzi to co chce i szarpie jak szalony wtedy gdy nie trzeba a kiedy jest potrzebny zasypia . Auto wypuszczone w pospiechu ewidentnie nie dopracowane .
Wrażenia
3,0
Silnik
2,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Bardziej Niemiecki niż Francuski
5,0
Karoseria
Nowe
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Nie wiem
3,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 E-Tech Full Hybrid 200KM 147kW
[l/100km]