Układ elektryczny
: Brak usterek, autko po prawie 3 latach jest jak nowe, tylko glosnik pasazera ma leciutki rezonans przy mega niskich tonach ktory kilka razy zauwazylem w piosence
5,0
Całokształt
Autko sprawuje sie swietnie, kupione nowe (leasing wlasnie sie konczy) i ciezko bedzie mi sie z nim rozstawac..
Wrażenia
5,0
Silnik
Zazwyczaj jezdze w trybie neutralnym, auto zachowuje sie wowczas nadzwyczaj poprawnie i spokojnie, po przelaczeniu na tryb sport i kierownica (twardnieje) a silnik ciagnie obroty na czerwone pole co daje jakis smaczek sportu bo taki malutki silniczek wtedy nawet slychac
5,0
Skrzynia biegów
Edc automat dwusprzeglowy Jak wyzej... Na trybie sport ciagnie obrotomkerz sporo w gore i czasem mam wrazenie ze zbyt przeciaga wrzucenie biegu w gore. Przy spokojnej jezdzie zmiana odbywa sie bardzo plynnie i komfortowo. (Nie mam lopatek) polegam na komputerze, co wrzuci tak jade
5,0
Układ jezdny
I tutaj zaskoczenie, mimo wersji GT Line i bardzo sportowego pazurka, auto wyglada fenomenalnie (to zasluga felg 18 i opon o bardzo niskim profilu) jak na takie male autko.. samo kolo zatem nie wybiera zbyt wiele nierownosci, natomiast zawieszenie mam wrazenie ze jest miekkie i to polaczenie jak dla mnie robi ogromna robote. Wyglad powala a komfort jest zachowany. Mimo lekkiej wychylki bocznej na zakretach mi podoba sie to polaczenie kol i zawieszenia, jest kompromis..
5,0
Karoseria
Zalezy od gustu oczywiescie, ja kupowalem wyprzedaz rocznika i moj stal gotowy na salonie wiec nie mialem duzego pola wyboru. Jestem jednak zadowolony z wygladu, nie wykrylemmzadnych usterek czy uchybien produkcji.
Komfort
5,0
Widoczność
To zawsze oceniam troszke stronniczo bo do kazdej widocznosci mozna sie przyzwyczaic, ostatnio jezdzilem corvette c7 gdzie widocznosc jest jak z jakiegos okienka w czolgu i tez dalem rade, kwestia przyzwyczajenia
2,0
Ergonomia
Wielki minus za obsluge nawiewow, wentylacji, zmiane ustawien oswietlenia, trybu jazdy, ogolnie wszystkiego co trzeba zrobic z pozycji ekranu... Dramat. Dogrzebanie sie do interesujacej nas funkcji graniczy z cudem i zajmuje sporo czasu. Plus ze chociaz radio mozna z kierownicy zmienic lub podglosnic...
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ogolnie nie mam wiekszych zastrzezen, poprostu dziala... Bez fajerwerkow, auto w zimie wolno sie nagrzewa w porownaniu do astry h cabrio (moj drugi samochod) to renault nagrzewa sie 3x dluzej
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Ja lubie autka ktore mnie otaczaja, tydzien temu testowalem do zakupu nowe bmw 5 i auto bylo dla mnie zbyt duze. Zdecydowalem sie na zamowienie do producji nowej bmw 3 wlasnie z uwagi na to ze byl mniejszy i lepiej sie w nim czulem.
4,0
Wyciszenie
Samochod jest wyciszony zgodnie z jego klasa, sluchac szum szerokich kol na autostradzie powyzej 130 duze lusterka tez daja o sobie znac. Przy trasach mieskich jest mega cichy i po miescie jest bardzo komfortowo, nie slychac silnika przy spokojnej jezdzie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Warto dokupie pakiet serwisow, wtedy mamy 5 lat bezkosztowych w uzytkowaniu pojazdu (jak kupuje sie nowy) ja nie odnotowalem zupelnie zadnych usterek, a na stacji benzynowej nie zostawiamy sporo.. moje realne spalanie 8 miasto 6 trasa (120km/h) na tempomacie
5,0
Stosunek jakość/cena
Udalo mi sie kupic wyprzedaz rocznika, uwazam ze NIC lepszego nie ma na rynku z dosc mocnym silnikiem i oferujacego taki piekny design zarowno wewnatrz jak i na zewnatrz. GT line. Zwykle szalu nie robia oczywiscie ale tak jest w kazdej marce ze te sportowe dodatki calkowicie zmieniaja autko.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak usterek i niespodzianek, chociaz glosnik pasazera ma leciutki rezonans jak sa bardzo niskie tony w piosence
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak usterek
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 TCe 165KM 121kW
[l/100km]