Silnik
: Bardzo szybki,cichy o wysokiej kulturze pracy.Spalanie niemal jak w dieslu!
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Karoseria
: lekkie uczucie zimna od słupka A
4,0
Całokształt
Auto kupione na wyprzedaży z 17 % rabatem.Duża moc sportowy wygląd(mam wersję GT line) i szybki automat robią z niego małą rakietę.Polecam wszystkim,którzy lubią spokojną jazdę jednak czasem lubią przydusić.Potężny moment obrotowy i sprawny automat sprawiają,że dobrze się tym wyprzedza.Wygodne fotele ,twarde zawieszenie i dobra widoczność sprawiają ,że fajnie się nim jeździ.Rewelacyjne spalanie 6.1 litra( wskaźnik eko pokazuje ,że to 77 % normy)
Wrażenia
5,0
Silnik
Ciągnie od samego dołu.W wersji z automatem ma 260 Nm i 159 KM co jak na małe auto z napędem na jedną oś to sporo
5,0
Skrzynia biegów
Automat EDC to dwusprzęgłowa skrzynia o kulturze pracy wyższej niż DSG.7 biegów
5,0
Układ jezdny
Trochę za twardy,ale za to dobrze się prowadzi nawet na zimówkach 16
3,0
Karoseria
Przy szybszej jeździe z okolicy słupka A trochę wieje zimnym powietrzem zimą
Komfort
4,0
Widoczność
Niewiele widać z tyłu,ale to wystarczy,bo auto ma standartowo czujniki cofania
4,0
Ergonomia
Jeden potężny ( 8") wyświetlacz do obsługi trybów jazdy,radia czy wentylacji to trochę za mało.Szkoda,że nie można z poziomu wyświetlacza kierowcy sterować funkcjami radia czy trybu jazdy(radio ma za kierownicą pilota,jednak obsługuje on ekran centralny
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest dobrze
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu jest akurat dla mnie (174 cm i 88 kg)
5,0
Wyciszenie
Jak na tą klasę auto O.K.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Niskie spalanie i przeglądy co 20 tyś. Trochę drogi olej (230 zł poza serwisem)
5,0
Stosunek jakość/cena
Poza drobiazgiem w postaci uczucia zimna od słupka A jest super.Plastiki wysokiej jakości ,spasowanie O.K.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe 160 FAP 159KM 117kW
[l/100km]