Przeniesienie napędu
: 140KM do masy tego auta to idealne połączenie
5,0
Całokształt
Bardzo dobra dynamika tego samochodu na trasie i spalanie podczas jazdy miejskiej. Cenię wyciszenie i komfort jazdy. Jedyne zastrzeżenie - kierowcom 18ocm plus wzrostu grozi ból karku pod światłami z powodu słabej widoczności.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo lubię ten silnik, Moc zawsze kiedy trzeba, a spokojna jazda pozwala utrzymać spalanie 6.3 latem i 6.9/100km zimą. Żadnych wycieków, usterek.
5,0
Skrzynia biegów
EDC póki co daje w zupełności radę. Wymieniłem olej w skrzyni po90.000,( serwis zaleca po 120.000) mechanik pokazał mi olej - DRAMAT
4,0
Układ jezdny
Po przesiadce z Forda Focusa miałem wrażenie,że układ jezdny wymaga bezwzględnej regulacji - o zakrętach już nic nie mówię, bo nawet jazda na wprost dostarczała emocji. Przyzwyczaiłem się i już jest ok,ale to chyba nie jest najmocniejszy punkt tego auta
4,0
Karoseria
Chyba nie do końca spasowana klapa ze zderzakiem - widzę otarcia . Po deszczu z klapy leje się za głowę
Komfort
3,0
Widoczność
Mam 185 cm wzrostu i widoczność, gdy stoję pod światłami dramat:)
5,0
Ergonomia
Bardzo ergonomicznie rozmieszczone przełączniki i schowki.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dalej nie rozumiem czemu służą pewne rozwiązania oferowane przez nawiew. Klima wiejąca w nadgarstki lub zatoki czołowe...
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wsiadanie nieco utrudnione,ale potem wygodnie. Z tyłu raczej miejsca dla osób poniżej 170, przestrzeni nie za dużo,ale w końcu to tylko hatchback.
5,0
Wyciszenie
Wersja Limited oferuje bardzo dobre wyciszenie .
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Serwisowany w ASO,więc mały przegląd po 30.000 ok 1200pln, duży czyli 60.000 /90000 ponad 2200.
5,0
Stosunek jakość/cena
Nie żałuję wydanych pieniędzy
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zupełnie bez awarii.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Żadnych awarii.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW
[l/100km]