Zawieszenie
: fajnie wchodzi w zakrety.tlumi wszystko czego nie zdaze ominac.na razie nic nie stuka
5,0
Całokształt
auto robi wrazenie. przyciaga spojrzenia.bardzo wygodne i super wykonczone wnetrze.miekkie materialy na desce jak na razie chyba ani razu nie daly o sobie znac.plus za 7 calowy dotykowy wyswietlacz i inne niz wszyscy lampy.odwazne i w kregu moich znajomych bardzo udane posuniecie z ich ksztaltem. w tej cenie i z takim wyposazeniem nie znalazlem nic co by dalo mi uczucie ze nie mam czegos co maja wszyscy.renault do jednego auta wpakowal pare nowych fajnych rzeczy.
Wrażenia
4,0
Silnik
dla mnie priorytetem byl silnik wolnossacy.jest cichy i zbiera sie jak dla mnie wystarczajaco.nie jestem przekonany do nowej mody robienia z silnika o smiesznej pojemnosci auta z 130koniami na turbinie. strach takie uzytkowac dluzej jak gwarancja.
4,0
Skrzynia biegów
jak dla mnie rzecz indywidualna kazdego auta. dziala i wystarczy. brak 6 biegu czasem moze dac o sobie znac
5,0
Układ jezdny
rozstaw osi ,wysokosc i szerokosc auta powoduja ze drogi trzyma sie bardzo dobrze.elektronika takze daje rade. korekty poslizgu na sniegu,abs i inne pomagacze dzialaja bez zarzutu
Komfort
4,0
Widoczność
w a3 bylo z tym lepiej no ale to nie ten gabaryt i typ. troche szerokie slupki.
5,0
Ergonomia
wszystko pod reka i intuicyjne. wyswietlacz 7 calowy wygodniejszy od tego wiekszego ze wzgledu latwej obsługi klimatyzacji.nie zawsze wszystko wpakowane w tablet musi byc lepsze.super wyprofilowana kierownica i wszystko pod reka.super wygodna sprawa z karta ktorej nigdzie nie trzeba wkladac zeby odpalic auto. meganka sama wyczuje ze jestesmy 2metry od auta i sama sie otwiera i oswietla.wystarczy usiasc i nacisnac start. wysiadajac z auta wystarczy odejsc kawalek i wszystko samo sie zamknie i zgasi. takze trzeba miec przy sobie gdzies w kieszeni lub torbie karte i to na tyle
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
tu duzy plus wzgledem mojego poprzednika.ogrzanie auta jest bardzo szybkie. jak z chlodzeniem to nie bylo okazji testowac.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
mam ponad 180cm i sam za soba siedze wygodnie. plus za wygodne siedzenia.srodkowa kolumna moze przy dalszej jezdzie powodowac dyskomfort dla pasazera siedzacego z tylu no ale tak juz jest w kazdym aucie.
5,0
Wyciszenie
silnik naturalnie slyszalny ale przy obrotach do ktorych malo kiedy dochodze.w normalnej jezdzie wszystko cicho i komfortowo. dziennie jezdze okolo 5km po dosyc dziurawej drodze i w srodku tego w ogole nie slysze .zadnego przenoszenia drgan przez karoserie ani trzaskania zawieszenia.w srodku malo plastiku.praktycznie wiekszosc wykonana na miekko.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na razie to tylko paliwo. przy normalnej jezdzie bez zwazania na paliwo wychodzi jakies 8l na 100
5,0
Stosunek jakość/cena
troche aut przetestowalem zanim zdecydowalem sie na megana.wygral tym ze w tej cenie nie umialem znalesc nic co by tak przykulo moja uwage.inne auta wydaly mi sie takie standardowe i oklepane a w nim wnetrze jak i cala buda sa inne. na duzy plus.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.6 SCe 114KM 84kW
[l/100km]