Auto piękne (ja mam kolor czarny i felgi 17 cali z wersji 2022). Kupiłem je roczne z salonu z przebiegiem 3tys km. Było autem ekspozycyjnym. Wersja dosyć bogata "limited"
Bardzo wygodne, ciche w środku. Nawet przy dużej prędkościach można spokojnie rozmawiać. Wydaje mi się, że w środku jest większe od poprzedniczki. Jestem bardzo zadowolony po przejechaniu 58000km
Wrażenia
5,0
Silnik
Pracuje cicho. Według mnie jest oszczędny. Oleju nie bierze wcale. Wymieniam olej wraz wszystkimi filtrami co 10tys km a nie tak jak w zaleceniach co 30 tys.
Wszystko w serwisie. Ludzie z serwisu byli trochę zaskoczeniu że chce tak robić.
Jest bardzo dynamiczny jak na taki motorek. SUPER
3,0
Skrzynia biegów
Wcześniej miałem BMW E46 z automatem i tamta skrzynie była dużo lepsza. W renatce trzeba jej się nauczyć żeby ruszać płynnie. Ruszanie jest najgorsze, szczególnie pod górkę. Potrafi szarpnąć, dać zrywa (delikatnego). Poza tym jest super. 7 biegów robi swoje.
3,0
Układ jezdny
Na felgach 17 jest dość twarda i czuć to. Ja akurat lubię twarde zawieszenie. Trzyma się drogi fajnie. Jednak przy ostrzejszym wcinaniu się do ruchu jest podsterowna. No i to co mnie zabolało najgorzej: łaczniki stabilizatora przód, padły po 30 tys km. Tak być nie powinno.
5,0
Karoseria
Kształty pierwsza klasa. Plus za to że elementy takie jak błotniki i klapa tył, które są narażone na przyjmowanie najgorszego brudu, syfu itp są wykonane z plastiku. Ruda tam nie wejdzie :)
Komfort
5,0
Widoczność
Wszystko ok
5,0
Ergonomia
Przycisków mało i wszystko na miejscu. Fajny matowy dotykowy ekran. Nie widać odcisków. Jedyny mały minusik: włącznik tempomatu umieszczony przy przycisku hamulca ręcznego, zamiast np na kierownicy.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Nagrzewa się ekspresowo. Jeśli chodzi o klimę, to jak stoi cały dzień na ostrym słońcu, musi chwilę podmuchać żeby schłodzić. Kolor auta czarny. Miałem sporo aut i w każdym było to samo, więc nie odbiega od konkurencji
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Nie wiem za bardzo co tu napisać. Osobiście chciałbym mieć więcej miejsca. Mam trójkę dzieci. Z drugiej strony mogłem kupić większe auto, ale ograniczał mnie budżet. Jeśli chodzi o tą klasę auta tak musi być.
4,0
Wyciszenie
Ogólnie jest bardzo cicho, jednak mam wrażenie jakby od strony kierowcy była jakaś nieszczelność na uszczelce i słychać delikatne szumienie. Gwiazdkę musiałem za to urwać
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Tutaj jest idealnie. Póki co wymieniam tylko olej i filtry. Pomijając ten incydent z łącznikami stabilizatora przód. Koszty w autoryzowanym serwisie są porównywalne do zwykłego warsztatu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jest perfekcyjnie. W dobrej cenie kupujesz dobre auto. Koszty serwisów w salonie bardzo przyzwoite.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 30 tys km padły łączniki stabilizatora przód i zacinał się przełącznik ustawiania lusterek. Zostało to naprawione na gwarancji. Żadnych innych usterek
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 TCe 140 FAP 140KM 103kW
[l/100km]